Volkswagen Passat 1.5 TSI 150pk dsg Elegance Business 2xR ecc,1/2leer,navi,lmv,digidash
€ 27.444,- incl. BTW
Bouwjaar | 09-01-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 71.919 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Passat 1.5 TSI 150pk dsg Elegance Business 2xR ecc,1/2leer,navi,lmv,digidash
€ 27.444,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-2020 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 71.919 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jo van Aarle auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zijweg Dungen 6 |
Postcode | 5482 SB |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5513853 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jovanaarleautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiedatum: 2020-01-01
Referentienummer: 7871
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.335 kg
Laadvermogen: 1 kg
GVW: 1.990 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Deze Volkswagen is rechtstreeks afkomstig van de eerste eigenaar en natuurlijk voorzien van NAP.
Dynamische styling, zorgvuldig afgewerkt met fraaie materialen en ontworpen met oog voor detail. De Volkswagen Passat is van binnen en van buiten een toonbeeld van Duits design. Deze auto uit 2020 heeft 71.844 kilometer op de teller staan. De R-Line styling zorgt voor een kekke uitstraling van binnen en buiten. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Passat in uitstekende conditie. De benzinemotor met automatische transmissie levert uitstekende rijprestaties. De auto is uitgerust met stijlvolle, lederen bekleding. De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. Een goede zithouding is essentieel voor een fitte rit. Daarom is deze auto uitgerust met comfortstoelen. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, adaptief onderstel, verwarmbare voorruit, donker getint glas achter, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.
= Bedrijfsinformatie =
Natuurlijk bent u van harte welkom om deze auto bij ons te komen bekijken. Laat u ons weten wanneer u wilt komen?
Telefonisch: 073-5513853
Mail: info@jovanaarleautos.nl
Let op!: Onze advertenties worden met veel zorg samen gesteld. Desondanks kan het voorkomen dat er meer of minder opties aanwezig zijn dan gemeld.
Ons advies: controleer tijdens de proefrit goed of alle opties aanwezig zijn.
U kunt geen rechten ontlenen aan onze advertenties.
Wij ruilen uw huidige auto, motorboot, motor, camper of caravan graag in!! U bent van harte welkom bij Jo van Aarle Auto's in Schijndel.
Al onze auto's worden standaard geleverd met Afleverpakket A (1 maand garantie op motor + versnellingsbak op de draaiende delen, en een nieuwe APK indien deze minder is dan 8 maanden). Verder heeft u de mogelijkheid om tegen meerprijs te kiezen uit Afleverpakket B of C. Voor meer info hierover verwijzen wij u door naar onze website onder de button afleverpakketten. www.jovanaarleautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.