Volkswagen Passat 1.4 TSI Trendline navigatie airco electrische ramen+spiegels cruise controle parkeersensoren lm-velgen youngtime
n.o.t.k.
Bouwjaar | 22-04-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.790 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Volkswagen Passat 1.4 TSI Trendline navigatie airco electrische ramen+spiegels cruise controle parkeersensoren lm-velgen youngtime
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 22-04-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.790 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RBB Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtstraat 5 |
Postcode | 5331 HX |
Plaats | Kerkdriel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)418 - 645133 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rbbautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 182 x 147 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.363 kg
Laadvermogen: 637 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 157 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Deze Volkswagen Passat komt uit 2008, werd geleverd van 01-12-2007 tot 31-12-2009 en kostte toen € 28,311.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2008 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 90 kW (123 PK) en een cilinderinhoud van 1390 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 203 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10.5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6.60 liter per 100 km en hij weegt 1363 kg. De wegenbelasting bedraagt € 183.- per kwartaal.
RBB Automotive
Tlf: 0648134748 / 0418645133
Ambachtstraat 5
5331 HX
Kerkdriel
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn RBB Automotive tevens specialist in in- en verkoop van nieuwe en gebruikte occasions. Bij ons treft u allerlei verschillende merken aan die wij graag aan u willen laten zien.
Bent u nieuwsgierig geworden? Kom dan bij ons langs voor een bezichtiging wij trakteren u graag op een kopje koffie of thee!
Uiteraard kunt u ook op onze website rond kijken wellicht vind u hier uw droom occasion.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.