Volkswagen Passat 1.4 TSi Station Comfortline BlueMotion NAVIGATIE
€ 3.999,-
Bouwjaar | 01-02-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 251.089 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 251.089 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Paul Wijlens Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tolstraat 8b |
Postcode | 7482 DB |
Plaats | Haaksbergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 5722615 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 54311322 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.paulwijlensautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Passat 1.4 TSi Variant Comfortline Uitvoering BlueMotion ''NAVIGATIE'' 90kw / 122pk
Sportief, zeer schone en luxe uitgevoerde Volkswagen Passat Variant
Onderhoudsboekjes, rekening en NAP-Pas aanwezig
( Keurig onderhouden auto, distributieketting recent vervangen )
Prijs 3.999,- Meeneem-Prijs
Inruil van auto, caravan, boot mogelijk.
Onderhoudspakketten en Garantiepakketten zijn tegen meerprijs mogelijk. ( Niet bij alle auto's van toepassing )
- Meeneemprijs, standaard (inbegrepen): De auto wordt geleverd inclusief tenaamstelling - Vrijwaring inruilauto - Vloeistofniveaucontrole - Geldige APK
- Basis Premie (? 595,- meerprijs): De auto wordt geleverd inclusief: - Tenaamstelling - Vrijwaring inruilauto - minimaal 6 maanden APK - onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema - 6 maanden garantie
(voor auto�s met meer dan 200 PK geldt een meerprijs van ? 250,-).
- Een extra Full premie (? 995,- meerprijs): De auto wordt geleverd inclusief: - Tenaamstelling - Vrijwaring inruilauto � onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema � nieuwe APK � 12 maanden garantie (voor auto�s met meer dan 200 PK geldt een meerprijs van ? 450,-).
Paul Wijlens Automobielen
Tolstraat 8b
7482DB HAAKSBERGEN
Tel. 053-5722615 / 06-54311322
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.