Volkswagen Passat 1.4 TSI PHEV GTE Business
€ 23.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 22-04-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 95.602 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-04-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 95.602 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Heinkenszand |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noordland 28 |
Postcode | 4451 RP |
Plaats | Heinkenszand |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51554766 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-heinkenszand.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 64 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Accu: 13 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW, compleet vol in 2 uur en 23 minuten
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 152 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.759 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,3125 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Pakket A (inbegrepen): BOVAG 40 puntencheck Geldige APK keuring Stoomreiniging interieur en exterieur Kwart tank brandstof
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck
- Pakket B (€ 695 meerprijs): - 6 maanden garantie - Onderhoudsbeurt uitgebreid *hierdoor kunt u 15.000 km en 1 jaar kosteloos rijden. - BOVAG 40 puntencheck - Nieuwe APK keuring - Stoomreiniging in & exterieur - Halve tank brandstof
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Pakket A"): BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Pakket C (€ 995 meerprijs): - 12 maanden BOVAG garantie - Onderhoudsbeurt uitgebreid *hierdoor kunt u 15.000 km en 1 jaar kosteloos rijden. - BOVAG 40 puntencheck - Nieuwe APK keuring - Stoomreiniging in & exterieur - Volle tank brandstof
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Pakket A"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Voor miljoenen bestuurders is er eigenlijk maar één merk: Volkswagen. Das Auto. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Passat ziet er dan ook uit als nieuw. De krachtige motor geeft deze Volkswagen uitstekende prestaties. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen en laat jullie bloedsomloop stimuleren door de massagefunctie. Zit u goed? Nou, zeker wel, met de comfortstoelen! De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. De geavanceerde matrix LED-verlichting in de koplampen levert maximaal helder zicht en past zich subtiel aan zodra er een tegenligger komt. Zonder lichtkwaliteitsverlies! Ook 17 inch lichtmetalen velgen, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten zijn aan boord.
Het digitale dashboard ondersteunt u voortdurend met actuele, bruikbare informatie. Nooit meer parkeerschade dankzij de achteruitrijcamera. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Via uw smartphone en Connected Services
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.