Volkswagen Passat 1.4 TSI GTE Highline | Pano | Alcantara | Carplay
€ 14.995,-
Bouwjaar | 30-11-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.189 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2015 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.189 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tweemiel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsstraat 5 |
Postcode | 1704 RA |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34673587 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tweemiel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 115 kW (156 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 225 km/u
Accu: 10 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW, compleet vol in 4 uur en 9 minuten
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 146 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.622 kg
Laadvermogen: 578 kg
GVW: 2.200 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 39 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,8 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Huisgarantie (zonder meerprijs): 3 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie; Aircosysteem, Motor, Versnellingsbak
- Autotrust (zonder meerprijs): Tegen meerprijs verschillend per auto.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie; 6 maanden, 12 maanden, 24 maanden
Alle technologie in de Volkswagen Passat is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Passat ziet er dan ook uit als nieuw. De krachtige motor geeft deze Volkswagen uitstekende prestaties. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. De comfortstoelen van deze Volkswagen Passat staan bekend om hun goede zithouding. Dankzij het elektrisch bediende glazen panoramadak lijkt het of u altijd met open dak rijdt. Tot de uitrusting behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en LED-achterlichten.
Hoeveel ruimte heeft u nog bij het inparkeren? De achteruitrijcamera brengt helder in beeld wat zich achter de auto bevindt en geeft een geluidssignaal. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Volkswagen zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Met keyless entry kunt u de portieren ontgrendelen terwijl de autosleutel in uw jas, broekzak of tas zit. En deze auto heeft ook navigatiesysteem, automatisch dimmende buitenspiegels, lederen stuur en boordcomputer als standaard uitrusting.
In de Volkswagen Passat heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Bij de veiligheidssystemen van deze auto hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden al
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.