Volkswagen Passat 1.4 TSI Comfortline | Distr. Ketting V.V. | Automatische Airco | Cruise
€ 3.448,-
Bouwjaar | 08-01-2009 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 262.989 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2009 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 262.989 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Leeuwen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 18 |
Postcode | 7821 AC |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 820350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanleeuwenemmen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2007 - dec. 2009
Modelcode: B6, 3C
Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 487 x 182 x 149 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.363 kg
Laadvermogen: 637 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 157 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 6
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
De Volkswagen Passat 1.4 TSI Comfortline uit 2009 is een uitstekende keuze voor wie op zoek is naar een comfortabele en goed uitgeruste middenklasser. Deze uitvoering combineert stijl en functionaliteit met moderne technologieën die het rijplezier en gemak verhogen. De 1.4 TSI-motor biedt een aangename balans tussen prestaties en efficiëntie, wat deze Passat zowel geschikt maakt voor dagelijkse ritten als langere afstanden. Met een strak en tijdloos design blijft deze auto ook vandaag de dag nog aantrekkelijk.
Een van de hoogtepunten van deze uitvoering is de automatische klimaatregeling (clima), die zorgt voor een constante temperatuur in het interieur, ongeacht de weersomstandigheden buiten. Dit systeem is gemakkelijk in te stellen en zorgt ervoor dat zowel de bestuurder als de passagiers altijd kunnen genieten van een aangename rit, zonder zelf handmatig bij te hoeven sturen op de temperatuur.
Daarnaast biedt de Passat 1.4 TSI Comfortline een comfortabele rijervaring dankzij de ingebouwde cruise control. Dit systeem helpt om langere ritten ontspannen te maken, doordat de bestuurder de gewenste snelheid eenvoudig kan instellen zonder voortdurend het gaspedaal te moeten bedienen. Het is niet alleen comfortabel, maar draagt ook bij aan een zuiniger brandstofverbruik doordat het een constante snelheid helpt te behouden.
De elektrische ramen zijn een handige toevoeging voor zowel de bestuurder als de passagiers. Met één druk op de knop kunnen de ramen gemakkelijk worden bediend, wat extra gemak biedt, vooral tijdens het rijden. Ook dragen ze bij aan het moderne gevoel van de auto en bieden ze net dat beetje extra comfort dat een reis aangenamer maakt.
Tot slot is deze uitvoering van de Passat uitgerust met een navigatiesysteem (navi), dat helpt om elke bestemming eenvoudig te vinden. Dit systeem is intuïtief en zorgt ervoor dat de bestuurder zich kan focussen op de weg, terwijl het navigatiesysteem de route naar de bestemming aangeeft. Dit is ideaal voor wie re
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.