Volkswagen Passat 1.4 TSI 123 PK BlueMotion APPLE | ANDROID | 2X-PDC | LMV
€ 7.444,-
Bouwjaar | 21-02-2011 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.446 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-02-2011 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.446 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hofstra Leeuwarden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ceresweg 30 |
Postcode | 8938 BG |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 57600567 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohofstraleeuwarden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2010 - jun. 2014
Modelcode: B7, 3C
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 487 x 182 x 149 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.351 kg
Laadvermogen: 649 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 7
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Zeer mooie en luxe uitgevoerde Volkswagen Passat 1.4 TSI BlueMotion en is van het bouwjaar Februari 2011 in de mooie glanzende zwarte metallic lak! Distributie-ketting is vervangen bij kilometerstand 155.951 km/ Juli.-2023! Auto is volledig onderhouden, volledige onderhoudshistorie is aanwezig. De krachtige benzine 1.4 TSI motor (energie label A) met 6-versnellingen en turbo levert een 123 PK. Het gemiddelde brandstof verbruik van 5,9 op de 100 km is deze Volkswagen zéér zuinig in z'n klasse. Auto is APK gekeurd t/m 14 Oktober 2025! Verder is deze luxe en mooie Volkswagen Passat voorzien van vele optie's, Apple/ android systeem met aux & usb aansluiting, airconditioning, lederen stuurwiel met bediening, zeer mooie stoffen bekleding, achterbank in delen neerklapbaar, bluetooth telefoon systeem, voorstoelen in hoogte verstelbaar met middenarmsteun, isofix voor kinderzitjes, cruise control, mistlampen voorzijde, interieur verlichting, parkeersensoren (pdc) voor & achter, 16'' inch lichtmetalen sport velgen, etc... kort om, alle optie's die u maar wenst. Voor meer informatie over deze mooie VOLKSWAGEN PASSAT belt u met Auto Hofstra Leeuwarden. Onderhoudsschema/ Nationale Auto Pas (NAP)/ Tellerrapport en Tweede sleutel aanwezig.
Voor bezichtiging en proefrit graag telefonisch contact ivm dat wij een aantal occasions op een ander depot hebben staan.
Neem altijd contact met ons op voor uw komst, om teleurstellingen/ misverstanden te voorkomen!
= Bedrijfsinformatie =
Op onze website WWW.AUTOHOFSTRALEEUWARDEN.NL staan al onze auto's met een zeer uitgebreide FOTOREPORTAGE.
Onze genoemde prijzen zijn inclusief recente APK en tenaamstellen, kilometergarantie (nationale auto pas).
Voor meer informatie belt u met Auto Hofstra Leeuwarden 06-576 00 567 of u mailt naar info@autohofstraleeuwarden.nl
Inruil van uw huidige auto is altijd mogelijk of uw boot, caravan, of motor.
Auto Hofstra Leeuwarden
Ceresweg 30
8938 BG Leeuwarden
Telefoon: 06-57600567
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.