Volkswagen Jetta
€ 66,-
Bouwjaar | 07-05-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.174 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-05-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.174 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autostad Assen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Blijdensteinstraat 2 |
Postcode | 9403 AW |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40964575 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Ledig gewicht: 1.205 kg
Afmetingen (LxBxH): 4739 x 1778 x 1473 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 43 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Algemene staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 82 - € 89 per kwartaal
Nette en goed rijdende Volkswagen Jetta 1.2 TSI 105pk Kilometerstand gegarandeerd met een Nationale Auto Pas certificaat (NAP) 2 x sleutels Voorzien van oa: Isofix, parkeersensoren voor en achter, cruise control, elektrische ramen voor en achter , airco, armsteun, etc verzorgde en goed onderhouden auto.
De Distributieketting is vervangen.
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Autostad Assen,
Om teleurstellingen te voorkomen, is het verstandig om eerst telefonisch contact op te nemen voor een afspraak.
( telefonisch bereikbaar)
vanaf 09.00 uur t/m 21.00 uur, 06-40964575
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 18:00
Zaterdag 09:00 - 17:00
Buiten onze werktijden bent u ook van harte welkom, echter alleen op afspraak. Voor meer informatie, vragen of afspraak kunt u ons gerust bellen of mailen.
Inruil van uw huidige auto of motor mogelijk tegen handelsprijzen.
Wij zijn een RDW erkend Autobedrijf.
((BEKIJK OOK AL ONZE OVERIGE ADVERTENTIE'S))
Met vriendelijk groet,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Jetta Hybrid | Hybride voor beginners
Ruim vijftien jaar geleden kwamen de Japanners met de hybride-auto. Om brandstof te besparen heeft zo'n auto een elektrische motor voor gebruik in de stad en een benzinemotor voor op de buitenweg. De Europese merken vonden die techniek veel te ingewikkeld en begonnen er niet aan. Bovendien zag de gemiddelde klant zo'n futuristisch vormgegeven auto ook niet zitten. Daarom komt Volkswagen nu met een alternatief in een vertrouwd jasje: de Jetta Hybrid.
De Volkswagen Jetta biedt moderne hybride-techniek in een vertrouwde sedan-vorm. De Jetta is daarom minder zuinig dan andere hybrids. Het vertrouwde jasje verlaagt echter de drempel tot hybride rijden
Plus
- vlot en zuinig
- rijdt als een gewone Jetta
- vertrouwde vormgeving
Min
- nauwelijks zuiniger dan Jetta 1.2 TSI
- kleine bagageruimte
- accu's laden nauwelijks op tijdens rijden
Conclusie
Het voelt een beetje als mosterd na de maaltijd, maar vijftien jaar na de eerste hybrides komt ook Volkswagen met een hybride-auto. Toch weet de Jetta zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. Menigeen heeft moeite met de futuristische vormgeving van andere hybrides. De Jetta daarentegen is een uiterst conservatieve sedan.
Daarbij heeft Volkswagen er alles aan gedaan om de Jetta Hybrid te laten rijden als een heel gewone auto. In die opzet is VW geslaagd, want de Hybrid rijdt, remt, schakelt en stuurt net als iedere andere Jetta. Alleen het verbruik is lager dan dat van een gewone Jetta.
Door het minder gestroomlijnde jasje en omdat de bestuurder geen hulpmiddelen heeft om de accu's actief op te laden, is de Jetta Hybrid minder zuinig dan hybrides van andere merken. Bovendien is goed merkbaar dat dit Volkswagens eerste hybride is, want de Japanse producten bieden meer comfort en verfijning tegen een lagere prijs. Waar Volkswagen perfect in is geslaagd, is het verlagen van de drempel tot hybride-rijden.