Volkswagen Jetta 1.4 TSi Highline Half leder - Navi 125 Pk
€ 8.888,-
Bouwjaar | 14-06-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.923 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-06-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.923 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hamstra |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hearewei 31 |
Postcode | 9104 CR |
Plaats | Damwald |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)511 - 425181 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohamstra.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2011 - aug. 2014
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 202 km/u
Ledig gewicht: 1.300 kg
Wielbasis: 265 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Energielabel: B
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Nette en goed rijdende auto auto !!! Onderhoudsboekjes en sleutels aanwezig
= Bedrijfsinformatie =
.---------In onze ruime showroom van 400 m2 vindt u vele merken en modellen in verschillende prijsklassen. Wij adviseren u graag met het maken van de voor u juiste keuze. Staat 'uw' auto er even niet bij ?, dan gaan wij graag voor u op zoek naar net die ene auto. Door een groot netwerk en onze uitgebreide kennis van de markt zijn we altijd in staat de juiste auto voor u te vinden !
Auto Hamstra onderscheidt zich doordat zij niet een merkgebonden organisatie is, maar waar gewerkt wordt op het kwaliteitsniveau van een gerenommeerde merkdealer. Gecheckt bij de Nationale Autopas,Bouwjaren wijken niet af!!eventueel kenteken ter inzage,altijd recente/nieuwe APK+Afleverbeurt Garantie in overleg naar gelang prijs/bouwjaar !!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Jetta Hybrid | Hybride voor beginners
Ruim vijftien jaar geleden kwamen de Japanners met de hybride-auto. Om brandstof te besparen heeft zo'n auto een elektrische motor voor gebruik in de stad en een benzinemotor voor op de buitenweg. De Europese merken vonden die techniek veel te ingewikkeld en begonnen er niet aan. Bovendien zag de gemiddelde klant zo'n futuristisch vormgegeven auto ook niet zitten. Daarom komt Volkswagen nu met een alternatief in een vertrouwd jasje: de Jetta Hybrid.
De Volkswagen Jetta biedt moderne hybride-techniek in een vertrouwde sedan-vorm. De Jetta is daarom minder zuinig dan andere hybrids. Het vertrouwde jasje verlaagt echter de drempel tot hybride rijden
Plus
- vlot en zuinig
- rijdt als een gewone Jetta
- vertrouwde vormgeving
Min
- nauwelijks zuiniger dan Jetta 1.2 TSI
- kleine bagageruimte
- accu's laden nauwelijks op tijdens rijden
Conclusie
Het voelt een beetje als mosterd na de maaltijd, maar vijftien jaar na de eerste hybrides komt ook Volkswagen met een hybride-auto. Toch weet de Jetta zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. Menigeen heeft moeite met de futuristische vormgeving van andere hybrides. De Jetta daarentegen is een uiterst conservatieve sedan.
Daarbij heeft Volkswagen er alles aan gedaan om de Jetta Hybrid te laten rijden als een heel gewone auto. In die opzet is VW geslaagd, want de Hybrid rijdt, remt, schakelt en stuurt net als iedere andere Jetta. Alleen het verbruik is lager dan dat van een gewone Jetta.
Door het minder gestroomlijnde jasje en omdat de bestuurder geen hulpmiddelen heeft om de accu's actief op te laden, is de Jetta Hybrid minder zuinig dan hybrides van andere merken. Bovendien is goed merkbaar dat dit Volkswagens eerste hybride is, want de Japanse producten bieden meer comfort en verfijning tegen een lagere prijs. Waar Volkswagen perfect in is geslaagd, is het verlagen van de drempel tot hybride-rijden.