Volkswagen Jetta 1.4 TSI Comfortline
€ 3.950,-
Bouwjaar | 07-07-2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 253.640 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-07-2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 253.640 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf M.W. Pelzer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Hulst 17-A |
Postcode | 5807 EW |
Plaats | Venray |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51402557 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 178 x 146 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.283 kg
Laadvermogen: 627 kg
GVW: 1.910 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
AUTO BEDRIJF PELZER OOSTRUM
DE HULST 17 A
5807 EW
OOSTRUM/ VENRAY
TEL 0651402557
DEZE VOLKSWAGEN JETTA STAAT TE KOOP BIJ AUTOBEDRIJF PELZER MET APK TOT 07-2024.
DE JETTA VERKEERD IN EEN REDELIJK TOT NETTE STAAT, RIJD EN SCHAKELT NAAR BEHOREN.
HEEFT U INTERESSE IN DEZE VOLKSWAGEN JETTA NEEM DAN GERUST CONTACT OP MET DE HEER PELZER VIA TEL: 06-51402557.
VOOR MEER ADVERTENTIES VERWIJZEN WIJ U GRAAG NAAR ONZE WEBSITE WWW.AUTOBEDRIJFPELZER.NL. met niewe ketting
van daag kom pleet niew
OPENINGTIJDEN
MAANDAG TOT VRIJDAG VAN 8.00 TOT 17.00
ZATERDAG 8.30 TOT 13.00
AFSPRAAK OOK MOGELIJK..
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Jetta Hybrid | Hybride voor beginners
Ruim vijftien jaar geleden kwamen de Japanners met de hybride-auto. Om brandstof te besparen heeft zo'n auto een elektrische motor voor gebruik in de stad en een benzinemotor voor op de buitenweg. De Europese merken vonden die techniek veel te ingewikkeld en begonnen er niet aan. Bovendien zag de gemiddelde klant zo'n futuristisch vormgegeven auto ook niet zitten. Daarom komt Volkswagen nu met een alternatief in een vertrouwd jasje: de Jetta Hybrid.
De Volkswagen Jetta biedt moderne hybride-techniek in een vertrouwde sedan-vorm. De Jetta is daarom minder zuinig dan andere hybrids. Het vertrouwde jasje verlaagt echter de drempel tot hybride rijden
Plus
- vlot en zuinig
- rijdt als een gewone Jetta
- vertrouwde vormgeving
Min
- nauwelijks zuiniger dan Jetta 1.2 TSI
- kleine bagageruimte
- accu's laden nauwelijks op tijdens rijden
Conclusie
Het voelt een beetje als mosterd na de maaltijd, maar vijftien jaar na de eerste hybrides komt ook Volkswagen met een hybride-auto. Toch weet de Jetta zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. Menigeen heeft moeite met de futuristische vormgeving van andere hybrides. De Jetta daarentegen is een uiterst conservatieve sedan.
Daarbij heeft Volkswagen er alles aan gedaan om de Jetta Hybrid te laten rijden als een heel gewone auto. In die opzet is VW geslaagd, want de Hybrid rijdt, remt, schakelt en stuurt net als iedere andere Jetta. Alleen het verbruik is lager dan dat van een gewone Jetta.
Door het minder gestroomlijnde jasje en omdat de bestuurder geen hulpmiddelen heeft om de accu's actief op te laden, is de Jetta Hybrid minder zuinig dan hybrides van andere merken. Bovendien is goed merkbaar dat dit Volkswagens eerste hybride is, want de Japanse producten bieden meer comfort en verfijning tegen een lagere prijs. Waar Volkswagen perfect in is geslaagd, is het verlagen van de drempel tot hybride-rijden.