Volkswagen Id.4 Pure 52 kWh/150PK SEPP subsidie mogelijk · Velgen 21 · Stoelverwarming · Lederen bekleding INCL SEPP SUBSIDIE
€ 29.990,- incl. BTW
Bouwjaar | 27-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 21.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Id.4 Pure 52 kWh/150PK SEPP subsidie mogelijk · Velgen 21 · Stoelverwarming · Lederen bekleding INCL SEPP SUBSIDIE
€ 29.990,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 21.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Maas-De Koning Krimpen aan den IJssel |
Contactpersoon | Co Blok |
Adres | Stormpolderdijk 38 |
Postcode | 2921 LL |
Plaats | Krimpen aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 559500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.maasdekoning.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2021 - 2022
Referentienummer: 148532
Productienummer: 148532
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aandrijving
Actieradius: 360 km (344 km elektrisch)
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 185 x 164 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.868 kg
Laadvermogen: 612 kg
GVW: 2.480 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 52 kWh
Accu laden: 7.2 kW
Accu snelladen: 50 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,8 kWh/100km
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 162,35 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket STANDAARD:
40 punten check / tenaamstelling / resterende APK / nationale autopas / volledige reinigen en poetsen.
Iedere gebruikte auto van Maas-De Koning leveren wij af met ons "Standaard Afleverpakket". Dit kosteloze afleverpakket houdt in: 40 punten check, tenaamstellen, resterende APK, nationale autopas en volledig reinigen en poetsen. NB: met dit pakket neemt u de auto mee zoals hij bij ons op voorraad staat, zonder onderhoudsbeurt of garantie. Kiest u liever voor extra zekerheid en garantie? Dan bieden wij het "Approved Afleverpakket". Informeer bij onze verkopers naar de mogelijkheden en meerprijzen hiervan.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck
Deze ID4 wordt al demonstratie auto gebruikt, kilometerstand is een momentopname.
Volkswagen heeft de auto opnieuw uitgevonden. De volledig elektrische Volkswagen ID.4 is duurzaam, maar biedt tegelijk veel rijcomfort en geweldige prestaties. CO2-uitstoot? Met de elektromotor rijdt u stil en schoon! We hebben het hier over een nieuwe auto, hij is nu direct leverbaar. Deze Volkswagen ID.4 legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. Als het buiten koud wordt, voelt zo?n verwarmd stuurwiel heerlijk aan. Bij de rijke uitrusting horen ook 18 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, geluidsisolerende ramen, led-achterlichten, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, led-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
In deze ID.4 vindt u niet alleen schakelaars op het stuur om het full map navigatiesysteem te bedienen en het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst, maar er is ook spraakbediening. Telefoon onderweg aan de lader? Daar komt geen kabeltje aan te pas, want deze Volkswagen ID.4 is voorzien van een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. De sensoren van de achteropkomend verkeer waa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen ID.4 GTX | Wel de hoogspanning, niet de sensatie
Eind jaren '70 had Volkswagen een origineel idee: het bouwde de sterke motor van een sportwagen in een gewone gezinsauto. Zo kon ook de doorsnee automobilist de sensatie van een sportwagen ervaren in een gewone auto. De "GTI" was geboren! Nu komt Volkswagen met de "GTX": een sportieve versie van een elektrische gezinsauto. Is de GTX een waardige opvolger van de GTI?
De Volkswagen ID.4 GTX is een ruime, elektrisch aangedreven gezinsauto met een sportief karakter. De ID.4 is snel en wendbaar, maar doet alles met zoveel gemak dat de ouderwetse sensatie ontbreekt.
Plus
- snel en comfortabel
- prima weggedrag
- ruim en functioneel
Min
- merkbaar zwaar (ook tijdens het remmen)
- pas echt compleet met opties
- Onwennig diepe zit achterbank
Conclusie
Is de GTX een waardige opvolger van de GTI? Nee! Een elektrische auto vlamt, ronkt en rookt niet. De ervaring is daarom compleet anders. Het concept van de GTI is echter wel met succes op een elektrische auto toegepast. Juist daarom is gekozen voor de naam GTX in plaats van GTI.
Zoals het hoort bij een sportieve versie van een gezinsauto, is de functionaliteit gelijk aan die van het basismodel. Voor de ID.4 betekent dat heel veel ruimte, doordachte ergonomie en een moderne uitrusting (alhoewel die pas rijk is met de nodige optie-pakketten). De GTX voegt daar uitstekende prestaties en een uiterst capabel weggedrag aan toe. De term "capabel" is gekozen omdat de ID.4 GTX tot heel veel in staat is, maar alles met zoveel gemak doet dat de sensatie van een GTI ontbreekt. Dat verruilt de GTX echter voor superioriteit.