Volkswagen Id.4 PRO Performance 77 kWh / Warmtepomp/ Matrix Led Koplampen / Panoramadak / Achterruitrijcamera / Keyless / Draadloze Telefoonlader / 19'' LMV
€ 34.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 15-10-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.999 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Volkswagen Id.4 PRO Performance 77 kWh / Warmtepomp/ Matrix Led Koplampen / Panoramadak / Achterruitrijcamera / Keyless / Draadloze Telefoonlader / 19'' LMV
€ 34.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 15-10-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.999 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wittebrug Autodealer (Forepark) |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Donau 120 |
Postcode | 2491 BC |
Plaats | 's-Gravenhage |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)70 - 3429449 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wittebrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun. 2021 - aug. 2023
Modelcode: WVGZZZE2ZNP007283
Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 160 km/u
Ledig gewicht: 2.020 kg
Wielbasis: 277 cm
Interieur
Interieur: Bruin, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabels: Das WeltAuto (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Volkswagen heeft de auto opnieuw uitgevonden. De volledig elektrische Volkswagen ID.4 is duurzaam, maar biedt tegelijk veel rijcomfort en geweldige prestaties. De batterijtechniek heeft de afgelopen jaren enorme vooruitgang geboekt, zodat u met deze auto op een volle acculading echt ver kunt komen. En als u de auto 's avonds aan de lader koppelt, is hij de volgende dag weer helemaal vol. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Dat is duidelijk te zien aan deze ID.4, waarvan de onderhoudshistorie bekend is. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Het glazen panoramadak zorgt ervoor dat u zich omringd voelt door de omgeving. Zo'n verwarmd stuurwiel is een comfortabele extra, zeker in de winter. De koplampen zijn voorzien van de allernieuwste lichttechnologie: matrix LED-verlichting. Natuurlijk behoren 19 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Zelfs een kleine aanrijding kan flinke kosten veroorzaken. Gelukkig laat de achteruitrijcamera precies zien wat er zich achter de auto bevindt en geeft een waarschuwingssignaal. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Gemak dient de mens. Dankzij de spraaksturing bedient u de belangrijkste functie met uw stem. Beste route, verwachte aankomsttijd: uw eigen navigatiesysteem vertelt u alles! Onbedoeld snijden na het inhalen gebeurt niet meer, dankzij de achteropkomend verkeer waarschuwing. U bent in deze Volkswagen ook voorzien van automatische airconditioning, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.
Geavanceerde systemen kunnen tijdens de rit bepaalde taken van u overnemen. Zo kijken er als het ware steeds extra ogen met u mee, zodat u tijdig kunt reageren op noodsituaties. Verkeersbord-detectie herkent verkeersborden en toont deze op het instrumentarium van de auto. Het Lane-keeping systeem
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen ID.4 GTX | Wel de hoogspanning, niet de sensatie
Eind jaren '70 had Volkswagen een origineel idee: het bouwde de sterke motor van een sportwagen in een gewone gezinsauto. Zo kon ook de doorsnee automobilist de sensatie van een sportwagen ervaren in een gewone auto. De "GTI" was geboren! Nu komt Volkswagen met de "GTX": een sportieve versie van een elektrische gezinsauto. Is de GTX een waardige opvolger van de GTI?
De Volkswagen ID.4 GTX is een ruime, elektrisch aangedreven gezinsauto met een sportief karakter. De ID.4 is snel en wendbaar, maar doet alles met zoveel gemak dat de ouderwetse sensatie ontbreekt.
Plus
- snel en comfortabel
- prima weggedrag
- ruim en functioneel
Min
- merkbaar zwaar (ook tijdens het remmen)
- pas echt compleet met opties
- Onwennig diepe zit achterbank
Conclusie
Is de GTX een waardige opvolger van de GTI? Nee! Een elektrische auto vlamt, ronkt en rookt niet. De ervaring is daarom compleet anders. Het concept van de GTI is echter wel met succes op een elektrische auto toegepast. Juist daarom is gekozen voor de naam GTX in plaats van GTI.
Zoals het hoort bij een sportieve versie van een gezinsauto, is de functionaliteit gelijk aan die van het basismodel. Voor de ID.4 betekent dat heel veel ruimte, doordachte ergonomie en een moderne uitrusting (alhoewel die pas rijk is met de nodige optie-pakketten). De GTX voegt daar uitstekende prestaties en een uiterst capabel weggedrag aan toe. De term "capabel" is gekozen omdat de ID.4 GTX tot heel veel in staat is, maar alles met zoveel gemak doet dat de sensatie van een GTI ontbreekt. Dat verruilt de GTX echter voor superioriteit.