Volkswagen Id.4 PRO 77 kWh | Trekhaak | Elek. Achterklep | Full LED | Adap. Cruise | Panorama | 360 Cam | Carplay | 21 Inch
€ 33.850,- incl. BTW
Bouwjaar | 22-07-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 35.239 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
Volkswagen Id.4 PRO 77 kWh | Trekhaak | Elek. Achterklep | Full LED | Adap. Cruise | Panorama | 360 Cam | Carplay | 21 Inch
€ 33.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 22-07-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 35.239 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bourguignon Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jupiterweg 11 |
Postcode | 8938 AD |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)58 - 2847000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bourguignon.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun. 2021 - aug. 2023
Technische informatie
Vermogen: 128 kW (174 PK)
Vermogen elektromotor(en): 150 kW (204 PK)
Koppel: 310 Nm
Aandrijving
Actieradius: 533 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 185 x 164 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.020 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 2.660 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 77 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 80 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 125 kW, 563 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 29 minuten
Interieur
Interieur: Bruin, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,4 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Bruikbare accucapaciteit: 73.15 kWh
Ingeschatte actieradius: 370 km
Ingeschat verbruik: 22.94 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 395 km
Actieradius praktijk winter: 341 km
Verbruik praktijk zomer: 21.3 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.52 kWh/100km
De Volkswagen ID.4 Pro 77 kWh is een state-of-the-art elektrische SUV die het perfecte compromis biedt tussen prestaties, comfort en technologische innovaties. Met een krachtige 77 kWh batterij biedt deze volledig elektrische wagen een uitstekende actieradius, waardoor lange ritten met gemak gemaakt kunnen worden. De ID.4 is uitgerust met een elektrisch uitklapbare trekhaak, ideaal voor het vervoeren van extra bagage of het trekken van een aanhanger. De elektrische achterklep maakt het laden en lossen nog eenvoudiger, terwijl de full LED-verlichting zorgt voor een moderne uitstraling en optimale zichtbaarheid in alle omstandigheden. Het panoramadak biedt een fantastisch uitzicht en maakt het interieur nog lichter en luchtiger, terwijl de 360° camera en dodehoeksensoren helpen bij het veilig manoeuvreren in drukke omgevingen. Dankzij de adaptieve cruise control en stoelverwarming, rijd je comfortabel en ontspannen, of je nu korte ritten maakt of een lange afstand aflegt. Het interieur van de ID.4 Pro is uitgerust met luxe bruine leder en alcantara bekleding, wat zorgt voor een stijlvolle en verfijnde uitstraling. De auto biedt bovendien een uitstekende geluidsisolatie dankzij het elektronisch regelbare klimaatcomfort (ECC), waarmee je altijd de perfecte temperatuur kunt instellen. De navigatie en CarPlay zorgen ervoor dat je altijd gemakkelijk je bestemming bereikt, met toegang tot al je favoriete apps en muziek. Deze ID.4 Pro is niet alleen volledig uitgerust met moderne technologie, maar biedt ook een hoogwaardige rijervaring en alle luxe die je van Vol
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen ID.4 GTX | Wel de hoogspanning, niet de sensatie
Eind jaren '70 had Volkswagen een origineel idee: het bouwde de sterke motor van een sportwagen in een gewone gezinsauto. Zo kon ook de doorsnee automobilist de sensatie van een sportwagen ervaren in een gewone auto. De "GTI" was geboren! Nu komt Volkswagen met de "GTX": een sportieve versie van een elektrische gezinsauto. Is de GTX een waardige opvolger van de GTI?
De Volkswagen ID.4 GTX is een ruime, elektrisch aangedreven gezinsauto met een sportief karakter. De ID.4 is snel en wendbaar, maar doet alles met zoveel gemak dat de ouderwetse sensatie ontbreekt.
Plus
- snel en comfortabel
- prima weggedrag
- ruim en functioneel
Min
- merkbaar zwaar (ook tijdens het remmen)
- pas echt compleet met opties
- Onwennig diepe zit achterbank
Conclusie
Is de GTX een waardige opvolger van de GTI? Nee! Een elektrische auto vlamt, ronkt en rookt niet. De ervaring is daarom compleet anders. Het concept van de GTI is echter wel met succes op een elektrische auto toegepast. Juist daarom is gekozen voor de naam GTX in plaats van GTI.
Zoals het hoort bij een sportieve versie van een gezinsauto, is de functionaliteit gelijk aan die van het basismodel. Voor de ID.4 betekent dat heel veel ruimte, doordachte ergonomie en een moderne uitrusting (alhoewel die pas rijk is met de nodige optie-pakketten). De GTX voegt daar uitstekende prestaties en een uiterst capabel weggedrag aan toe. De term "capabel" is gekozen omdat de ID.4 GTX tot heel veel in staat is, maar alles met zoveel gemak doet dat de sensatie van een GTI ontbreekt. Dat verruilt de GTX echter voor superioriteit.