Volkswagen Id.4 PRO 77 kWh 204pk / Navigatie / Keyless / Stuur En Stoelverwarming / 19 LMV

€ 35.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-04-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 6.342 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 150 kW (204 pk)

Volkswagen Id.4 PRO 77 kWh 204pk / Navigatie / Keyless / Stuur En Stoelverwarming / 19 LMV


€ 35.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 05-04-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 6.342 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wittebrug Autodealer (Forepark)
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Donau 120
Postcode 2491 BC
Plaats 's-Gravenhage
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)70 - 3429449 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wittebrug.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun. 2021 - aug. 2023

Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 160 km/u
Ledig gewicht: 2.020 kg
Wielbasis: 277 cm

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabels: Das WeltAuto (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Das Auto, noemen ze het bij Volkswagen. Redelijk zelfverzekerd ja. Maar dat mag, bij een Volkswagen. Betrouwbaar, technisch innovatief en klaar voor jaren rijplezier. De batterijtechniek heeft de afgelopen jaren enorme vooruitgang geboekt, zodat u met deze auto op een volle acculading echt ver kunt komen. En als u de auto 's avonds aan de lader koppelt, is hij de volgende dag weer helemaal vol. Het is vermeldenswaard dat deze auto maar 6342 kilometer heeft gereden sinds 2022. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Relaxt rijden? Dan zijn de comfortstoelen een regelrechte extra. Ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, geluidsisolerende ramen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.

Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Een veiligheidsverhogende optie is de ingebouwde spraakbediening. Terwijl u uw ogen op de weg houdt, bedient u de auto met uw stem. Zoals u van zo'n jonge auto mag verwachten, zijn hier ook de geavanceerde remote services aanwezig. Simpelweg met een app op uw smartphone controleert u op afstand de status van de auto en bedient u diverse functies. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. De Volkswagen is standaard voorzien van: parkeersensoren voor en achter, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.

De automatische veiligheidssystemen in deze Volkswagen fungeren als een extra paar ogen. En dat niet alleen, ze kunnen ook actief ingrijpen, om zo u en uw passagiers te beschermen. Belangrijk voor uw veiligheid en die van uw passagiers is de verkeersbord-detectie in deze auto. Het Lane-keeping systeem doet precies wat nodig is: waarschuwen en corrigeren bij onbedoelde overschrijding van de rijstrooklijnen. Vermoeidsheidsherkenning herkent tekenen van vermoeidheid bij de bestuurder. Het systeem voorkomt dat er ongelukken gebeuren doordat de bestuurder in slaap valt. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Volkswagen bovendien autonoom remsysteem

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen ID.4 GTX | Wel de hoogspanning, niet de sensatie

Eind jaren '70 had Volkswagen een origineel idee: het bouwde de sterke motor van een sportwagen in een gewone gezinsauto. Zo kon ook de doorsnee automobilist de sensatie van een sportwagen ervaren in een gewone auto. De "GTI" was geboren! Nu komt Volkswagen met de "GTX": een sportieve versie van een elektrische gezinsauto. Is de GTX een waardige opvolger van de GTI?

Autotest | Volkswagen ID.4 GTX Wel de hoogspanning, niet de sensatie

De Volkswagen ID.4 GTX is een ruime, elektrisch aangedreven gezinsauto met een sportief karakter. De ID.4 is snel en wendbaar, maar doet alles met zoveel gemak dat de ouderwetse sensatie ontbreekt.

Plus

  • snel en comfortabel
  • prima weggedrag
  • ruim en functioneel

Min

  • merkbaar zwaar (ook tijdens het remmen)
  • pas echt compleet met opties
  • Onwennig diepe zit achterbank

Conclusie

Is de GTX een waardige opvolger van de GTI? Nee! Een elektrische auto vlamt, ronkt en rookt niet. De ervaring is daarom compleet anders. Het concept van de GTI is echter wel met succes op een elektrische auto toegepast. Juist daarom is gekozen voor de naam GTX in plaats van GTI.

Zoals het hoort bij een sportieve versie van een gezinsauto, is de functionaliteit gelijk aan die van het basismodel. Voor de ID.4 betekent dat heel veel ruimte, doordachte ergonomie en een moderne uitrusting (alhoewel die pas rijk is met de nodige optie-pakketten). De GTX voegt daar uitstekende prestaties en een uiterst capabel weggedrag aan toe. De term "capabel" is gekozen omdat de ID.4 GTX tot heel veel in staat is, maar alles met zoveel gemak doet dat de sensatie van een GTI ontbreekt. Dat verruilt de GTX echter voor superioriteit.

Deel deze advertentie