Volkswagen Id.4 PRO 77 kWh / 20 LMV / LED / Digitale Cockpit / Achteruitrijcamera / Stuur en Stoelverwarming
€ 31.950,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 28-12-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 67.371 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Volkswagen Id.4 PRO 77 kWh / 20 LMV / LED / Digitale Cockpit / Achteruitrijcamera / Stuur en Stoelverwarming
€ 31.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-12-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 67.371 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wittebrug Autodealer (Forepark) |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Donau 120 |
Postcode | 2491 BC |
Plaats | 's-Gravenhage |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)70 - 3429449 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wittebrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun. 2021 - aug. 2023
Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Aandrijving
Actieradius: 520 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 185 x 164 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.009 kg
Laadvermogen: 531 kg
GVW: 2.540 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 77 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 78 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 125 kW, 550 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 29 minuten
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,2 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 5
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabels: Das WeltAuto (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 21:23
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:30
Bruikbare accucapaciteit: 73.15 kWh
Ingeschatte actieradius: 370 km
Ingeschat verbruik: 22.93 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 386 km
Actieradius praktijk winter: 333 km
Verbruik praktijk zomer: 21.04 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.21 kWh/100km
Bij de ontwerpers van Volkswagen staat functionaliteit hoog op het prioriteitenlijstje. Want een Volkswagen moet uitblinken in brandstofverbruik, veiligheid, wegligging en comfort. Maar het lukt ze ook om van iedere Volkswagen een mooie auto te maken. Kijk maar eens naar de evenwichtige proporties van deze ID.4. Met de elektromotor rijdt u stil en snel de toekomst in. Maar ook schoon en zuinig. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze ID.4, bijvoorbeeld. De krachtige motor geeft deze Volkswagen uitstekende prestaties. De verwarmbare voorstoelen zijn een weldaad voor rug en schouders. Als u de stuurverwarming inschakelt, geniet u van weldadige warmte voor uw handen en vingers. De verlichting van de koplampen geeft het gevoel dat het altijd dag is. De slimme matrix LED-technologie past zich aan bij tegenliggers, zonder verlies van lichtkwaliteit. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 20 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen ID.4 GTX | Wel de hoogspanning, niet de sensatie
Eind jaren '70 had Volkswagen een origineel idee: het bouwde de sterke motor van een sportwagen in een gewone gezinsauto. Zo kon ook de doorsnee automobilist de sensatie van een sportwagen ervaren in een gewone auto. De "GTI" was geboren! Nu komt Volkswagen met de "GTX": een sportieve versie van een elektrische gezinsauto. Is de GTX een waardige opvolger van de GTI?
![Autotest | Volkswagen ID.4 GTX Wel de hoogspanning, niet de sensatie](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/334/volkswagen-id.4.jpg)
De Volkswagen ID.4 GTX is een ruime, elektrisch aangedreven gezinsauto met een sportief karakter. De ID.4 is snel en wendbaar, maar doet alles met zoveel gemak dat de ouderwetse sensatie ontbreekt.
Plus
- snel en comfortabel
- prima weggedrag
- ruim en functioneel
Min
- merkbaar zwaar (ook tijdens het remmen)
- pas echt compleet met opties
- Onwennig diepe zit achterbank
Conclusie
Is de GTX een waardige opvolger van de GTI? Nee! Een elektrische auto vlamt, ronkt en rookt niet. De ervaring is daarom compleet anders. Het concept van de GTI is echter wel met succes op een elektrische auto toegepast. Juist daarom is gekozen voor de naam GTX in plaats van GTI.
Zoals het hoort bij een sportieve versie van een gezinsauto, is de functionaliteit gelijk aan die van het basismodel. Voor de ID.4 betekent dat heel veel ruimte, doordachte ergonomie en een moderne uitrusting (alhoewel die pas rijk is met de nodige optie-pakketten). De GTX voegt daar uitstekende prestaties en een uiterst capabel weggedrag aan toe. De term "capabel" is gekozen omdat de ID.4 GTX tot heel veel in staat is, maar alles met zoveel gemak doet dat de sensatie van een GTI ontbreekt. Dat verruilt de GTX echter voor superioriteit.