Volkswagen Id.4 First Max 77 kWh | Trekhaak | Navigatie | Memory Seats | Matrix Led | Parkeercamera | Climate Control |
€ 36.945,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 22-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 26.070 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Volkswagen Id.4 First Max 77 kWh | Trekhaak | Navigatie | Memory Seats | Matrix Led | Parkeercamera | Climate Control |
€ 36.945,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 22-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 26.070 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wensink Occasions Zwolle |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lippestraat 2 |
Postcode | 8028 PS |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 3835004 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wensink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2020
Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Aandrijving
Actieradius: 501 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 458 x 185 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.024 kg
Laadvermogen: 636 kg
GVW: 2.660 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 77 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 125 kW
Interieur
Interieurkleur: Leder/Bruin/stof grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Servicepakket:
Geldige APK
Wensink App
Overige informatie
Basiskleur: grijs / zwart
Het mooie van een Volkswagen is dat hij altijd bijzonder is, door zijn techniek, zijn rijkwaliteiten en zijn comfort. Maar tegelijk voelt hij ook heel vertrouwd. In een Volkswagen voelt u zich meteen thuis. Ook in deze ID.4. De elektromotor laat u geluidloos over de weg gaan. Wat een verademing, en zoveel power ook nog! Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze ID.4, bijvoorbeeld. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen, die bovendien zijn uitgerust met massagefunctie. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Het wijdse uitzicht door het glazen panoramadak maakt van elke rit een belevenis. Al is het nog zo fris, koude handen zijn verleden tijd door het verwarmd stuurwiel. De matrix LED-verlichting is het allernieuwste op het gebied van autoverlichting. Altijd maximaal licht op de weg, zonder tegenliggers te hinderen! Natuurlijk behoren 19 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, geluidsisolerende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen ook tot de uitrusting van deze complete auto.
De vier camera's die samen de 360 graden camera vormen, bieden u de mogelijkheid om obstakels in elke richting te zien. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Na een lange werkdag in de file: daar zit niemand op te wachten. Gelukkig helpt de file assistent een handje. Het radarsysteem meet de ruimte tot de voorligger en bewaakt de juiste afstand. Stilstaan? Dan remt en stopt de auto vanzelf. Dankzij Connected Services weet u precies waar uw auto geparkeerd staat. Ook andere functies, zoals bandenspanning en brandstofniveau, zijn via de app altijd onder handbereik. De bediening van het audiosysteem en het navigatiesysteem gebeurt met knoppen op het stuur en als u wilt ze
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen ID.4 GTX | Wel de hoogspanning, niet de sensatie
Eind jaren '70 had Volkswagen een origineel idee: het bouwde de sterke motor van een sportwagen in een gewone gezinsauto. Zo kon ook de doorsnee automobilist de sensatie van een sportwagen ervaren in een gewone auto. De "GTI" was geboren! Nu komt Volkswagen met de "GTX": een sportieve versie van een elektrische gezinsauto. Is de GTX een waardige opvolger van de GTI?
![Autotest | Volkswagen ID.4 GTX Wel de hoogspanning, niet de sensatie](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/334/volkswagen-id.4.jpg)
De Volkswagen ID.4 GTX is een ruime, elektrisch aangedreven gezinsauto met een sportief karakter. De ID.4 is snel en wendbaar, maar doet alles met zoveel gemak dat de ouderwetse sensatie ontbreekt.
Plus
- snel en comfortabel
- prima weggedrag
- ruim en functioneel
Min
- merkbaar zwaar (ook tijdens het remmen)
- pas echt compleet met opties
- Onwennig diepe zit achterbank
Conclusie
Is de GTX een waardige opvolger van de GTI? Nee! Een elektrische auto vlamt, ronkt en rookt niet. De ervaring is daarom compleet anders. Het concept van de GTI is echter wel met succes op een elektrische auto toegepast. Juist daarom is gekozen voor de naam GTX in plaats van GTI.
Zoals het hoort bij een sportieve versie van een gezinsauto, is de functionaliteit gelijk aan die van het basismodel. Voor de ID.4 betekent dat heel veel ruimte, doordachte ergonomie en een moderne uitrusting (alhoewel die pas rijk is met de nodige optie-pakketten). De GTX voegt daar uitstekende prestaties en een uiterst capabel weggedrag aan toe. De term "capabel" is gekozen omdat de ID.4 GTX tot heel veel in staat is, maar alles met zoveel gemak doet dat de sensatie van een GTI ontbreekt. Dat verruilt de GTX echter voor superioriteit.