Volkswagen Id.4 Elektromotor 204 1AT Pro | 'App-Connect' draadloze smartphone integratie | Achterklep, elektrisch , incl. Easy Open & Close | Afstandscontrolesysteem
€ 59.031,- incl. BTW
Bouwjaar | 28-04-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Volkswagen Id.4 Elektromotor 204 1AT Pro | 'App-Connect' draadloze smartphone integratie | Achterklep, elektrisch , incl. Easy Open & Close | Afstandscontrolesysteem
€ 59.031,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Poppe Goes - Volkswagen & Audi |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pearyweg 13 |
Postcode | 4462 GT |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 542500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autopoppe.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Referentienummer: 133390
Productienummer: 133390
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 204 PK (150 kW)
Vermogen brandstofmotor: 204 PK (150 kW)
Koppel: 310 Nm
Aandrijving
Actieradius: 520 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 160 km/u
Gewichten
Ledig gewicht: 2.020 kg
Laadvermogen: 543 kg
GVW: 2.563 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 77 kWh, Type LCO
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 7 uur en 30 minuten
Accu snelladen: 125 kW, compleet vol in 0 uur en 38 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,4 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie: 36 maanden
Overige informatie
Rijklaargewicht: 2120 kg
Verwachtte leveringsdatum: 12-05-2023
Welkom bij Auto Poppe. De officiële dealer van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, SKODA en Volkswagen Bedrijfswagens. Thuis in Zeeland! Bij ons bent u van harte welkom met al uw vragen, of het nu gaat om een (aankoop) advies, een reparatie, onderhoud of financiële vragen. Wij staan voor u klaar.
Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen ID.4 GTX | Wel de hoogspanning, niet de sensatie
Eind jaren '70 had Volkswagen een origineel idee: het bouwde de sterke motor van een sportwagen in een gewone gezinsauto. Zo kon ook de doorsnee automobilist de sensatie van een sportwagen ervaren in een gewone auto. De "GTI" was geboren! Nu komt Volkswagen met de "GTX": een sportieve versie van een elektrische gezinsauto. Is de GTX een waardige opvolger van de GTI?
De Volkswagen ID.4 GTX is een ruime, elektrisch aangedreven gezinsauto met een sportief karakter. De ID.4 is snel en wendbaar, maar doet alles met zoveel gemak dat de ouderwetse sensatie ontbreekt.
Plus
- snel en comfortabel
- prima weggedrag
- ruim en functioneel
Min
- merkbaar zwaar (ook tijdens het remmen)
- pas echt compleet met opties
- Onwennig diepe zit achterbank
Conclusie
Is de GTX een waardige opvolger van de GTI? Nee! Een elektrische auto vlamt, ronkt en rookt niet. De ervaring is daarom compleet anders. Het concept van de GTI is echter wel met succes op een elektrische auto toegepast. Juist daarom is gekozen voor de naam GTX in plaats van GTI.
Zoals het hoort bij een sportieve versie van een gezinsauto, is de functionaliteit gelijk aan die van het basismodel. Voor de ID.4 betekent dat heel veel ruimte, doordachte ergonomie en een moderne uitrusting (alhoewel die pas rijk is met de nodige optie-pakketten). De GTX voegt daar uitstekende prestaties en een uiterst capabel weggedrag aan toe. De term "capabel" is gekozen omdat de ID.4 GTX tot heel veel in staat is, maar alles met zoveel gemak doet dat de sensatie van een GTI ontbreekt. Dat verruilt de GTX echter voor superioriteit.