Volkswagen Id.4 77kwh 286 1AT Pro Business | 'App-Connect' draadloze smartphone integratie | Achterbank in ongelijke delen neerklapbaar incl. middenarmsteun en doorla

€ 52.815,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Volkswagen Id.4 77kwh 286 1AT Pro Business | 'App-Connect' draadloze smartphone integratie | Achterbank in ongelijke delen neerklapbaar incl. middenarmsteun en doorla


€ 52.815,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Hoogenboom Volkswagen Rotterdam Zuid
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Driemanssteeweg 694
Postcode 3084 CB
Plaats Rotterdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 4105600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohoogenboom.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 316070
Productienummer: 316070

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 286 PK (210 kW)
Vermogen brandstofmotor: 286 PK (210 kW)
Koppel: 545 Nm

Aandrijving
Actieradius: 550 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Max. aslast voor: 1190 kg
Max. aslast achter: 1550 kg

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 458 x 185 x 163 cm
Wielbasis: 277 cm
Draaicirkel: 10 m

Gewichten
Ledig gewicht: 2.056 kg
Laadvermogen: 543 kg
GVW: 2.599 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 77 kWh, Type LCO
Accu laden: Type 3, 11 kW, compleet vol in 8 uur
Accu snelladen: Combined Charging System, compleet vol in 0 uur en 28 minuten

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot (WLTP): 0 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Rijklaargewicht: 2156 kg
Interieur: 'ArtVelours' bekleding

Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen ID.4 GTX | Wel de hoogspanning, niet de sensatie

Eind jaren '70 had Volkswagen een origineel idee: het bouwde de sterke motor van een sportwagen in een gewone gezinsauto. Zo kon ook de doorsnee automobilist de sensatie van een sportwagen ervaren in een gewone auto. De "GTI" was geboren! Nu komt Volkswagen met de "GTX": een sportieve versie van een elektrische gezinsauto. Is de GTX een waardige opvolger van de GTI?

Autotest | Volkswagen ID.4 GTX Wel de hoogspanning, niet de sensatie

De Volkswagen ID.4 GTX is een ruime, elektrisch aangedreven gezinsauto met een sportief karakter. De ID.4 is snel en wendbaar, maar doet alles met zoveel gemak dat de ouderwetse sensatie ontbreekt.

Plus

  • snel en comfortabel
  • prima weggedrag
  • ruim en functioneel

Min

  • merkbaar zwaar (ook tijdens het remmen)
  • pas echt compleet met opties
  • Onwennig diepe zit achterbank

Conclusie

Is de GTX een waardige opvolger van de GTI? Nee! Een elektrische auto vlamt, ronkt en rookt niet. De ervaring is daarom compleet anders. Het concept van de GTI is echter wel met succes op een elektrische auto toegepast. Juist daarom is gekozen voor de naam GTX in plaats van GTI.

Zoals het hoort bij een sportieve versie van een gezinsauto, is de functionaliteit gelijk aan die van het basismodel. Voor de ID.4 betekent dat heel veel ruimte, doordachte ergonomie en een moderne uitrusting (alhoewel die pas rijk is met de nodige optie-pakketten). De GTX voegt daar uitstekende prestaties en een uiterst capabel weggedrag aan toe. De term "capabel" is gekozen omdat de ID.4 GTX tot heel veel in staat is, maar alles met zoveel gemak doet dat de sensatie van een GTI ontbreekt. Dat verruilt de GTX echter voor superioriteit.

Deel deze advertentie