Volkswagen Golf

€ 14.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-08-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 137.823 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Overige
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Algemeen

Bouwjaar 10-08-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 137.823 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Overige
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kiflay Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsstraat 7
Postcode 8471 AB
Plaats Wolvega
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 39650909 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • metallic lak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.127 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 610 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4356 x 1799 x 1492 cm
Wielbasis: 262 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 108 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Inruil mogelijk

Voor ons volledige aanbod kunt u kijken op onze website ook ruilen wij graag uw huidige auto in, merken en toestand huidige auto geen enkel probleem. Wij kunnen ook voor u een voordelige financiering regelen indien gewenst. Tevens kunnen wij voordelige autoverzekeringen aanbieden vraag naar de mogelijkheden.

Wij verzorgen ook export documenten, export kenteken + verzekering.
We arrange also export papers, export plates + insurance. We arrange also car insurance.

Bekijk ook onze andere advertenties. Bij interesse graag bellen op : 0639650909.
Wij zijn geopend op maandag t/m zaterdag van 08.00 t/m 18.00 uur buiten deze tijden alleen op afspraak maar in overleg altijd mogelijk. Op zondag alleen geopend op afspraak.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie