Volkswagen Golf

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-04-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 239.776 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 59 kW (80 pk)

Algemeen

Bouwjaar 04-04-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 239.776 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 59 kW (80 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam SN Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kethelweg 66
Postcode 3135 GM
Plaats Vlaardingen
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 42743440 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sncars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 168 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4204 x 1759 x 1485 cm
Wielbasis: 2.578 cm
Inhoud laadruimte: 350/1.305 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.128 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 610 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: C

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat
Algemene staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Overige informatie
Bandenmaat: 195/65R15

Betreft een zeer nette VOLKSWAGEN GOLF 1.4

Is geleverd in Nederland en volledig dealer onderhouden
1.4 16V 80PK uitvoering

Km- stand 239.776 NAP
2 maal sleutel op afstand
Nieuw jaar apk bij aflevering!!!!!

-Onderhoudshistorie aanwezig
-Onderhoudsboeken
-Onderhoudslijsten
-Kilometer registratie certificaat

NIET IN GEROOKT !

Bijzonderheden:

-Navigatie
-Multimedia
-Climate controle
-Cruise controle
-El packet
-Airco
-Centrale deurvergrendeling
-Dim functie binnenspiegel
-El ramen voor en achter
-El spiegels
-Multimedia voorbereiding
-Multifunctioneel stuurwiel
-Telefoon voorbereiding
-Luxe interieur en afwerking ( GEEN SCHEUR TE BEKENNEN)
- Lichtmetalen velgen
-Banden voorzien van diepe profielen


Kortom:
* LUXE VOLKSWAGEN GOLF 5 verkeert in NIEUW staat *

Uw nieuwe auto bezichtigen ? Dat kan !
Het liefst op afspraak en voorkom teleurstelling.

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de onderstaande contactgegevens.

met vriendelijke groet,

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie