Volkswagen Golf Variant 1.6 Trendline AUTOMAAT/ECC/NAP

€ 1.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-07-2000
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 325.951 km
Deuren 5
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.595 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.6 Trendline AUTOMAAT/ECC/NAP


€ 1.250,-

Algemeen

Bouwjaar 25-07-2000
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 325.951 km
Deuren 5
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.595 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ZAFRAN AUTO'S
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Schouwrooij 6
Postcode 5281 RE
Plaats Boxtel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51408639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.zafranautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • getint glas
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 174 x 147 cm
Wielbasis: 252 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.183 kg
Laadvermogen: 592 kg
GVW: 1.775 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 590 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 204 g/km
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,9 l/100km (1 op 8,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Volkswagen Golf Variant 1.6 Trendline

Apk 25-07-2024

Onderhoud aanwezig

Rijdt en schakelt goed



Deze Volkswagen Golf Variant komt uit 2000, werd geleverd van 01-06-1999 tot 04-09-2000 en kostte toen € 22.200,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2000 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 74 kW (101 PK) en een cilinderinhoud van 1595 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 185 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 8,5 liter per 100 km en hij weegt 1183 kg. De APK is geldig tot 25-07-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie