Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI Comfortline Metallic/ Climatronic/ Navigatie/ PDC V. + A. / 16 lmv

€ 20.750,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-06-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 47.809 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI Comfortline Metallic/ Climatronic/ Navigatie/ PDC V. + A. / 16 lmv


€ 20.750,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 13-06-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 47.809 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wittebrug De Lier
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Leehove 49
Postcode 2678 MA
Plaats De Lier
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)174 - 525650 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wittebrug.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2018 - dec. 2020
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 211 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: Das WeltAuto (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Kilometer na kilometer, bocht na bocht levert deze Volkswagen Golf Variant de beste rijprestaties. Het is een dealeronderhouden auto die 47809 kilometer heeft gelopen, het bouwjaar is 2020. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf Variant. Het is een goed onderhouden auto, de onderhoudshistorie is bekend. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De comfortstoelen van deze Volkswagen Golf Variant staan bekend om zijn goede zithouding. Natuurlijk behoren 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Spraaksturing luistert naar uw stem en bedient de belangrijkste voertuigfuncties. Elke weg is een bekende weg voor het aanwezige navigatiesysteem met harde schijf. Omdat u nu eenmaal niet overal ogen heeft, is deze Volkswagen Golf Variant voorzien van een achteropkomend verkeer waarschuwing die registreert wanneer de afstand tot uw achterligger te krap is. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. De uitrusting van deze auto is met parkeersensoren achter, dvd-systeem, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.

Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. Voor meer veiligheid detecteert deze auto het risico van een aanrijding tijdig via de forward collision warning. Het laatste wat u wilt is dat u achter het stuur indom

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie