Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI Comfortline Metallic/ Climatronic/ Navigatie/ PDC V. + A. / 16 lmv
€ 20.750,- incl. BTW
Bouwjaar | 13-06-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 47.809 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI Comfortline Metallic/ Climatronic/ Navigatie/ PDC V. + A. / 16 lmv
€ 20.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 13-06-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 47.809 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wittebrug De Lier |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Leehove 49 |
Postcode | 2678 MA |
Plaats | De Lier |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 525650 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wittebrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2018 - dec. 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 211 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Das WeltAuto (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Kilometer na kilometer, bocht na bocht levert deze Volkswagen Golf Variant de beste rijprestaties. Het is een dealeronderhouden auto die 47809 kilometer heeft gelopen, het bouwjaar is 2020. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf Variant. Het is een goed onderhouden auto, de onderhoudshistorie is bekend. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De comfortstoelen van deze Volkswagen Golf Variant staan bekend om zijn goede zithouding. Natuurlijk behoren 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Spraaksturing luistert naar uw stem en bedient de belangrijkste voertuigfuncties. Elke weg is een bekende weg voor het aanwezige navigatiesysteem met harde schijf. Omdat u nu eenmaal niet overal ogen heeft, is deze Volkswagen Golf Variant voorzien van een achteropkomend verkeer waarschuwing die registreert wanneer de afstand tot uw achterligger te krap is. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. De uitrusting van deze auto is met parkeersensoren achter, dvd-systeem, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.
Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. Voor meer veiligheid detecteert deze auto het risico van een aanrijding tijdig via de forward collision warning. Het laatste wat u wilt is dat u achter het stuur indom
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.