Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI AUT| PANORAMA

€ 18.000,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-06-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 131.713 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI AUT| PANORAMA


€ 18.000,-

Algemeen

Bouwjaar 12-06-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 131.713 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Manninck
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weeskinderendijk 31b
Postcode 3314 CM
Plaats Dordrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)78 - 7878500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.manninck.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 211 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 457 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.278 kg
Laadvermogen: 632 kg
GVW: 1.910 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,1 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (3 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: -Laatste onderhoud
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (3 maanden); Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Laat je niets wijsmaken, deze Volkswagen Golf Variant biedt alles wat jij van een auto verlangt. Deze auto uit 2018 heeft 131713 kilometer gelopen. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf Variant ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. De comfortstoelen zorgen dat je na iedere rit fit uitstapt. Fijn zo'n elektrisch bediend glazen panoramadak. Ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas horen tot de voorzieningen op deze auto.

Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot jouw voorligger. Het navigatiesysteem zorgt ervoor dat je altijd de juiste en snelste route vindt. De achteropkomend verkeer waarschuwing bewaakt de afstand tot achterliggers en geeft een signaal als er te weinig ruimte is. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. Een andere zender zoeken of het volume wijzigen? Het audiosysteem heeft bediening op het stuur. Je bent in deze Volkswagen ook voorzien van DAB ontvangst, parkeersensoren voor en achter, regensensor, dvd-systeem, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.

Zoals je mag verwachten van deze Volkswagen Golf Variant is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De sensor van het forward collision warning-systeem registreert permanent de afstand tot voorliggers en grijpt in als een botsing dreigt. De veiligheidssystemen in deze auto nemen het zelfs waar als de bestuurder tekenen van vermoeidheid vertoont, en waarschuwen dan met een duidelijk signaal. Ook helpen het hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, jouw rit tot een veilige rit te maken.

Hebben we je nieuwsgierig gemaakt? Bel of mail

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie