Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI 150pk Highline R-Line PANO LED 18 KEYLESS DYNAUDIO
€ 23.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 25-06-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 135.529 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI 150pk Highline R-Line PANO LED 18 KEYLESS DYNAUDIO
€ 23.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 135.529 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Buist Auto's |
Contactpersoon | I. Buist |
Adres | Steenkamp 13 |
Postcode | 9461 VC |
Plaats | Gieten |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 330803 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 21608746 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.buist-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2018 - dec. 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Leaseprijs: € 349 p/m (financial lease, 60 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 895): BOVAG Garantie 12 maanden: Wij bieden deze auto aan met ons afleverpakket voor een meerprijs van € 895,-. Ons afleverpakket is voorzien van 12 maanden BOVAG garantie, nieuwe APK bij aflevering, servicebeurt volgens schema fabrikant, BOVAG 40 punten check, 1/4 tank brandstof, poetsbeurt, gratis vervangend vervoer tijdens de garantieperiode (indien beschikbaar).
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Zeer mooi samengestelde Golf Variant Highline Business R met de 150pk sterke 1.5 TSI motor met DSG automaat! Deze Golf is o.a. voorzien van de prachtige Virtual Cockpit, panoramadak, keyless entry, R Line exterieur met 18" lichtmetalen velgen, sportstoelen, sportonderstel, stoelverwarming, LED koplampen en achterlichten, navigatie met multimedia, Dynaudio, bluetooth en DAB, adaptieve cruise control, dodehoekdetector, climate control, PDC voor en achter met achteruitrijcamera, privacy glass, regen- en lichtsensor, enz. enz. Volledig dealeronderhouden auto van de 1e eigenaar met gestempelde boekjes en complete set sleutels! De prijs voor deze ruime en sportieve Golf inclusief onderhoudsbeurt volgens schema, nieuwe APK en 12 maanden BOVAG garantie t.w.v. € 895,- is € 24.845,-.
= Bedrijfsinformatie =
Sinds 2006 kunt u bij Buist Auto's terecht voor mooie, jonge occasions met nét dat beetje extra. Na bijna 13 jaar in Assen gevestigd te zijn geweest vindt u ons tegenwoordig direct aan de "Hunebed Highway" N34 in een nieuwe en moderne showroom in Gieten met een ruime collectie jonge BOVAG occasions. Kijk voor ons aanbod op https://buist-autos.nl. Kopen of leasen? Wij helpen u graag bij uw financiering of verzorgen een passende offerte voor financial lease of operational lease? Service
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.