Volkswagen Golf Variant 1.5 TSi 130 Pk Comfortline Business | Navi | Trekhaak | Adaptive Cruise | Parkeersensoren V+A
€ 19.450,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 27-03-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 79.769 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.5 TSi 130 Pk Comfortline Business | Navi | Trekhaak | Adaptive Cruise | Parkeersensoren V+A
€ 19.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-03-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 79.769 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bourguignon Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jupiterweg 11 |
Postcode | 8938 AD |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)58 - 2847000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bourguignon.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2018 - dec. 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 211 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
De Volkswagen Golf Variant 1.5 TSi 130 Pk Comfortline Business uit 2020 biedt een perfecte combinatie van ruimte, comfort en geavanceerde functies, en met slechts 79.769 kilometer op de teller is deze auto klaar om nog vele kilometers te maken. Met zijn krachtige 1.5-liter TSi-motor met 130 pk levert de Golf Variant uitstekende prestaties en efficiëntie, waardoor elke rit zowel plezierig als economisch is. Of je nu door de stad navigeert of lange afstanden aflegt, deze auto biedt de perfecte balans tussen vermogen en brandstofverbruik. De Comfortline Business-uitvoering van de Golf Variant is ontworpen met het oog op luxe en gemak. Het navigatiesysteem leidt je moeiteloos naar je bestemming, terwijl de toevoeging van een trekhaak de veelzijdigheid van de auto vergroot, waardoor je gemakkelijk trailers, caravans of fietsendragers kunt meenemen. Het Adaptive Cruise Control-systeem zorgt voor een ontspannen rijervaring door automatisch de snelheid van de auto aan te passen aan het verkeer om je heen, terwijl parkeersensoren aan zowel de voor- als achterzijde van de auto helpen bij het inparkeren en manoeuvreren in krappe ruimtes. Het interieur van de Golf Variant is ruim en comfortabel, ideaal voor lange reizen en gezinsuitjes. De achterbank biedt voldoende ruimte voor passagiers en bagage, terwijl hoogwaardige materialen en slimme opbergoplossingen zorgen voor een aangename en georganiseerde rijervaring. Kortom, de Volkswagen Golf Variant 1.5 TSi 130 Pk Comfortline Business uit 2020 is een veelzijdige en betrouwbare metgezel voor al je avonturen op de weg. Met zijn uitgebreide lijst met functies en comfortabele interieur is deze auto klaar om je te vergezellen tijdens al je reizen, waar je ook naartoe gaat.
= Bedrijfsinformatie =
Bourguignon presenteert zijn occasionaanbod vanuit het ruime volledig overdekte OCCASIONCENTER aan de JUPITERWEG 11 in Leeuwarden. Dat is dichtbij onze hoofdvestiging met de verkoop van nieuwe Volkswagen, Audi, ¦KO
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.