Volkswagen Golf Variant 1.5 eTsi 130pk DSG Style | Climatronic | ACC | P-Sensoren | App-Connect | Massage | Elek. Stoel | Navi | 17'' Inch | Garantie t/m 18-07-2027 o

€ 34.740,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-07-2023
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 28.162 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.5 eTsi 130pk DSG Style | Climatronic | ACC | P-Sensoren | App-Connect | Massage | Elek. Stoel | Navi | 17'' Inch | Garantie t/m 18-07-2027 o


€ 34.740,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 18-07-2023
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 28.162 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Maas-De Koning Woerden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Botnische golf 22
Postcode 3446 CN
Plaats Woerden
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 0207600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.maasdekoning.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2021 - 2024

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 213 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 464 x 179 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.302 kg
Laadvermogen: 658 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 18-07-2027
Garantielabels: Das WeltAuto, BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: All-in prijs
Dit afleverpakket bevat: Das WeltAuto; BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Geldige APK, RDW-leges

Misschien wordt dit uw eerste Volkswagen, of misschien hebt u al vaker Volkswagen gereden. In beide gevallen biedt deze Golf Variant u ruimschoots de kwaliteiten die bij dit merk horen. Want een Volkswagen onderscheidt zich altijd door state-of-the-art techniek, een doordacht design en geweldige rijkwaliteiten. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf Variant duidelijk te zien is. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Stap achter het stuur en u voelt zich meteen thuis. Het interieur voelt weldadig aan. De bestuurdersstoel met zijn massagefunctie helpt u om tijdens iedere rit ontspannen en alert te blijven. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen en LED-achterlichten.

Dankzij het digitale dashboard leest u alle benodigde info gemakkelijk en overzichtelijk af. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Kop aan kont langzaam rijden: dan is afstand houden soms lastig. De file assistent helpt en zorgt automatisch voor veilige ruimte tot de voorligger. Ook als die tot stilstand komt. In één oogopslag weet u de complete systeemstatus van deze auto. Dankzij Connected Services. Het navigatiesysteem zorgt ervoor dat u snel en ontspannen op uw bestemming aankomt. Extra opties op deze auto zijn: kruisend verkeer detectie, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, draadloos opladen, DAB ontvangst en parkeersensoren achter.

Aan boord van deze Volkswagen houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. Bij de veiligheidssystemen van deze auto hoo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie