Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Highline Pano/Ad.Cruise/Cam/VOL
€ 14.500,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 17-07-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.322 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-07-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.322 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | NEXT Car Center |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Satellietbaan 11E |
Postcode | 2181 MG |
Plaats | Hillegom |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41281198 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nextcarcenter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 213 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.268 kg
Laadvermogen: 632 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Deze Volkswagen Golf Variant komt uit 2014, werd geleverd van 04-04-2013 tot 31-05-2015 en kostte toen € 38,434.-. Is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 103 kW (140 PK) en een cilinderinhoud van 1395 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 213 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8.9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5.00 liter per 100 km en hij weegt 1268 kg. De wegenbelasting bedraagt € 190.- per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Next car center is een jong bedrijf dat gespecialiseerd is in de in en verkoop van personenauto's.
Wij zijn centraal gevestigd in de Randstad.
Wij bieden al onze auto's aan met de juiste bouwjaren en kilometerstanden en ook kunt u uw huidige auto inruilen tegen een nieuwe occasion.
Staat uw gewenste occasion niet in onze voorraad dan helpen wij u graag bij het vinden van de juiste occasion.
Wij gaan graag voor u aan de slag.
Wij werken alleen op afspraak dit om teleurstelling te voorkomen, we berekenen geen afleveringskosten
Wij kunnen zelf uw nieuwe auto tenaamstellen en uw eventuele inruil auto vrijwaren.
Wij berekenen geen afleveringskosten
Wij verwelkomen u graag terug bij Next car center.
Next car center
Satellietbaan 11E
2181MG Hillegom
M:0614234411
M:0641281198
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.