Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline Business

€ 2.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-05-2008
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 289.685 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline Business


€ 2.250,-

Algemeen

Bouwjaar 20-05-2008
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 289.685 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam CK Automobielen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Molenweg 57A
Postcode 7914 RS
Plaats Noordscheschut
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 47435356 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline Business


- Kenteken: 50-ZS-JP
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Variant
- APK tot: 30-10-2024
- Tellerstand: 289685 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: grijs
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: BMY
- Vermogen: 103 kW / 140pk
- Ledig gewicht: 1328 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 1
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Sportvelgen
- Trekhaak

Infotainment

- Autotelefoon voorbereiding
- CD-wisselaar
- Radio CD speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuurbekrachtiging

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Het is niet alleen de bouwkwaliteit waar Duitse auto's om bekend staan, maar ook de rijkwaliteiten. Dat merk je achter het stuur van deze Volkswagen Golf Variant. Het is een auto uit 2008 met 289685 kilometer op de teller. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf Variant duidelijk te zien is. Deze auto is uitgerust met een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen.

De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Andere zender? Het geluid aanpassen? Dat kan allemaal moeiteloos door de audiobediening op het stuur. Een constante snelheid is goed voor de ontspanning onderweg, en de cruise control zorgt ervoor. Natuurlijk behoren lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook ook tot de uitrusting van

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie