Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Business Edition Connected R -Schuifdak-panodak-Navigatie-Massagestoel-halfleder-Camera
€ 17.495,-
Bouwjaar | 13-11-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.660 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Business Edition Connected R -Schuifdak-panodak-Navigatie-Massagestoel-halfleder-Camera
€ 17.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-11-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.660 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Vlaar en Smal |
Contactpersoon | Dhr Vlaar |
Adres | Vlakdissel 5 |
Postcode | 1648 HJ |
Plaats | De Goorn |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)229 - 541379 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragevlaarensmal.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.268 kg
Laadvermogen: 642 kg
GVW: 1.910 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Laat u niets wijsmaken, deze Volkswagen Golf Variant biedt alles wat u van een auto verlangt. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf Variant in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. De verwarmbare voorstoelen zijn voorzien van een massagefunctie, een weldaad voor rug en schouders in elk seizoen. De strakke sportstoelen hebben niet alleen de looks, maar bewijzen ook hun functie als u wat meer vraagt in de uitdagende bochten. Comfort, licht en het complete gevoel van ruimte wordt verzorgd door het elektrisch bediende panoramadak. Tot de uitrusting behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook electronic climate control. Het luxeniveau in deze Volkswagen is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Nooit te snel, altijd constant: dat is het voordeel van de aanwezige cruise control. Geen handmatig gerommel meer; de elektrisch inklapbare trekhaak reageert met een druk op de knop. U bent in deze Volkswagen ook voorzien van multifunctioneel lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Bij een noodstop gebeurt er heel veel tegelijk: gas los, rempedaal in, kijken, sturen. Dan is het een veilig gevoel dat de Brake Assist uw remactie tot het maximum oppept. Bij concentratieverlies en toenemende vermoeidheid van de bestuurder, geeft de auto
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.