Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Trendline BlueMotion 105PK 5drs airco, cruise, trekhaak RIJKLAAR
€ 6.495,-
Bouwjaar | 01-09-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.492 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.200 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Trendline BlueMotion 105PK 5drs airco, cruise, trekhaak RIJKLAAR
€ 6.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.492 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.200 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garagebedrijf Teerink B.V. |
Contactpersoon | A.G.A. Teerink |
Adres | Boeninksteeg 14 |
Postcode | 7009 ZC |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)314 - 324453 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageteerink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 178 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- 2 Basis afleverbeurt inclusief Bovag Garantie (inbegrepen): Basis afleverbeurt inclusief 12 maanden Bovag Garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 12 maanden Bovag garantie, A.P.K. minimaal 6 maanden, Controlebeurt, Wassen en reinigen van de auto
- 3 Onderhoud inclusief 12 maanden Bovag Garantie (€ 495 meerprijs): Onderhoud inclusief 12 maanden Bovag Garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "2 Basis afleverbeurt inclusief Bovag Garantie"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; (Groot) Onderhoud volgens fabrieksschema, 12 maanden Bovag garantie, Hulppakket met lampenset, Minimaal 12 maanden A.P.K., Minimaal halve tank brandstof, Poetsen en polijsten van de auto
Mooie, frisse en 100% dealer onderhouden Volkswagen Golf van eerste eigenaar. Keurige auto die onder andere is voorzien van airco, cruise control, elektrische ramen voor & achter, centrale deurvergrendeling op afstand, reservewiel, stuurbekrachtiging, in hoogte verstelbare bestuurdersstoel, verstelbaar stuur, trekhaak met 13 polige west aansluiting (7+13 in één) en een radio/cd/mp3-speler met aux & usb aansluiting.
Standaard leveren wij deze auto af inclusief Bovag Garantie, is de auto geïnspecteerd op 40 punten volgens Bovag 40 puntencheck en voldoet deze auto bij aflevering aan de Bovag afleverbeurt eisen inclusief A.P.K..
U kunt er ook voor kiezen om de auto geheel klaar te laten maken door de werkplaats. De auto heeft dan minimaal 12 maanden A.P.K., krijgt een (grote) onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift, een halve tank brandstof, hulppakket met lampenset en de auto wordt volledig gepoetst afgeleverd. De meerprijs hiervan bedraagt € 495,--.
Voor meer informatie over Bovag 40 puntencheck, Bovag afleverbeurt en financieringsmogelijkheden bezoekt u
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.