Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Comfortline | Airconditioning | Automaat |
€ 3.000,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 15-10-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 325.309 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-10-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 325.309 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Selles Autos Kamperzeedijk B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kamperzeedijk 8789 |
Postcode | 8281 PC |
Plaats | Genemuiden |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 3446161 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.sellesautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2009 - mei 2013
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 178 x 152 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.309 kg
Laadvermogen: 641 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 6
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantie: Wij geven garantie op autos boven de 4500,- euro incl. btw.
Bumper rechts voor ontbreekt een stukje ;-) Volkswagen-rijders waarderen hun merk om de degelijkheid van de techniek en de uitmuntende rijkwaliteiten. Een Volkswagen is bovendien comfortabel en ruim, omdat hij altijd is ontworpen met de inzittenden als uitgangspunt. Een Golf Variant zoals deze bijvoorbeeld, biedt ruim comfort voor vijf inzittenden. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf Variant ziet er dan ook uit als nieuw. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen en metallic lak.
Met de climatronic airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Kleine ritjes, grote reizen - altijd een relaxte aankomst dankzij de cruise control. Met sportstuur met schakelpaddels, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer plus is deze auto helemaal compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf Variant samen. Hill hold control voorkomt dat de auto achteruit rolt op een helling. Het systeem werkt als een automatische handrem die in- en uitschakelt als u dat wenst.
Heeft u interesse? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, dan kunnen we deze Volkswagen voor een proefrit reserveren.
= Bedrijfsinformatie =
Is deze auto iets voor u? Via onze website kunt u gemakkelijk contact opnemen via whatsapp, telefoon of mail. Tevens is het mogelijk om een vrijblijvende inruil taxatie aan te vragen, zo weet u van te voren waar u aan toe bent. Onze occasions boven de 4500 euro worden afgeleverd met een geldige APK, voor een afleveringspakket (Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave, nieuwe APK en garantie) kunt u kiezen. Wij zijn dealer van de merken Nissan, Dodge Ram, Isuzu en S
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.