Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Highline Sportline Automaat APPLE CARPLAY, GROOT NAVI, STOELVERWARMING, CAMERA, ALCANTARA SPORTSTOELEN, MASSAGE, ADAPTIVE CRUISE, PARK
€ 16.945,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 10-05-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 101.526 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Highline Sportline Automaat APPLE CARPLAY, GROOT NAVI, STOELVERWARMING, CAMERA, ALCANTARA SPORTSTOELEN, MASSAGE, ADAPTIVE CRUISE, PARK
€ 16.945,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 10-05-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 101.526 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Krimpenerwaard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van der Giessenweg 2 |
Postcode | 2921 LP |
Plaats | Krimpen aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 201707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumkrimpenerwaard.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2018 - jul. 2019
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.230 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Autotrust garantie (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
Sommige merken hebben geen introductie nodig. Volkswagen is er zo één. Duurzame kwaliteit, bewezen succes en o zo betrouwbaar. Das Auto, zoals ze zelf zeggen. Deze goed onderhouden auto is van het bouwjaar 2019 en komt van de eerste eigenaar. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen en laat jullie bloedsomloop stimuleren door de massagefunctie. Scherpe bochten, pittige acceleraties? In de sportstoelen blijft u altijd in positie. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, dakdraagsysteem, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
U ziet geen paaltje meer over het hoofd dankzij de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Met uw smartphone maakt u overal contact met de auto. Remote services geven direct inzicht in uiteenlopende functies en zijn op afstand te activeren. Muziek onderweg klinkt magistraal dankzij het Bose audiosysteem. De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing houden zicht op de dode hoeken achter u. Te weinig afstand tot de achterligger? Het systeem geeft direct een signaal. Met dashboard met spraakbediening, Bose-audioinstallatie, full map navigatiesysteem, automatische airconditioning, DAB ontvangst en regensensor is deze auto helemaal compleet.
In de Volkswagen Golf Variant heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Botsingen met een voorligger gebeuren relatief vaak. De forward collision warning slaat tijdig alarm als dat risico ontstaat, zodat u kunt ingrijpen. Vermoeidheidsherkenning is een systeem dat met verschillende sensoren tekenen van vermoeidheid bij de chauffeur waarneemt. Deze krijgt tijdig een waarschuwing, wat ongelukken kan vo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.