Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline
€ 10.940,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 25-07-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 160.345 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-07-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 160.345 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Dellen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Beurtvaart 8A |
Postcode | 9101 RB |
Plaats | Dokkum |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 57721878 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | occasions.mobilox.nl/2277196-van-dellen-autos |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Schitterende Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline! Het betreft een origineel Nederlands geleverde en keurig onderhouden Golf welke afkomstig is van de eerste eigenaar. Wordt afgeleverd met een onderhoudsbeurt.
Deze auto is voorzien van luxe opties zoals Airco, Led dagrijverlichting, Led achterlampen, Multifunctioneel stuurwiel, Cruisecontrol, Elektrische ramen voor en achter, Isofix, Dakrails, Mogelijkheid om passagiersairbag uit te schakelen, Midden armsteun voor en een multimedia systeem met o.a. Bluetooth en usb, cd en sd aansluiting. De gehele optielijst vind u hieronder.
De kilometerstand wordt gegarandeerd door middel van RDW tellerrapport.
Bij ons worden geen afleverkosten in rekening gebracht.
Inruil van uw huidige auto is mogelijk.
- Kenteken: ZN-076-L
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf Variant
- APK tot: 25-07-2025
- Tellerstand: 160345 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 999 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: DKR
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1210 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.4 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 457 cm
- Breedte: 180 cm
- Aantal sleutels: 1
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Metaalkleur
- Mistlampen voor adaptief
Infotainment
- Multimedia-voorbereiding
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- Usb
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Armsteun voor
- Comfortstoel(en)
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Middenarmsteun voor
- Mogelijkheid uitschakelen passagiersairbag
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Unikleur/pastel
- Vervolgbotsing preventie
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Vermoeidheids herkenning
Ondanks de grote zorg die wij besteden aan het inbrengen van
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.