Volkswagen Golf Plus 1.6 Turijn Airco Apk 01/2025
€ 2.995,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 30-11-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.476 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2006 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.476 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Knoops Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Puntweg 1 |
Postcode | 3208 LD |
Plaats | Spijkenisse |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54974849 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.knoopsautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 421 x 176 x 158 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.283 kg
Laadvermogen: 637 kg
GVW: 1.920 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 187 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Deze Volkswagen Golf Plus komt uit 2006, werd geleverd van 01-05-2005 tot 31-03-2006 en kostte toen € 23.146,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2007 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 75 kW (102 PK) en een cilinderinhoud van 1595 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 180 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,8 liter per 100 km en hij weegt 1283 kg. De APK is geldig tot 31-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn 7 dagen per week geopend OP AFSPRAAK van 09.00u tot 19.00u. Neemt u gerust contact met ons op onder nummer 0654974849.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf Plus | Nieuw en toch vertrouwd
Het is geen MPV, maar ook geen gewone Volkswagen Golf. De Golf Plus houdt het midden tussen een gewone personenauto en een familiebusje. En met dat concept is Volkswagen al jaren succesvol. Maar met de komst van de nieuwe Volkswagen Golf, is het nu ook tijd voor een nieuwe Golf Plus. En hier is 'ie dan: de vernieuwde Golf Plus.
![Autotest | Volkswagen Golf Plus Nieuw en toch vertrouwd](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2367/volkswagen-golf-plus-14-tsi-highline-dsg.jpg)
Nieuw en toch vertrouwd, zo is de vernieuwde Volkswagen Golf Plus het beste samen te vatten. En dat is precies zoals VW het bedoelde. Het sterke punt van de Golf+ is de ruimte en het vertrouwde gevoel
Plus
- alle voordelen van een Golf
- vlotte en zuinige 1.4 TSI motor
- alle voordelen van een MPV
Min
- sober en fantasieloos interieur
- forse prijs
Conclusie
Nieuw en toch vertrouwd, zo is de vernieuwde Volkswagen Golf Plus het beste samen te vatten. En dat is precies zoals Volkswagen het bedoelde. Het sterke punt van de Golf Plus is dat deze auto de ruimte en veelzijdigheid van een MPV benadert, maar er uitziet als een vertrouwde Golf. Bovendien rijdt de Golf Plus als een gewone Golf. Dat geldt voor het weggedrag, maar ook voor de prestaties en het verbruik.
In tegenstelling tot de geheel nieuwe Golf VI hatchback, betreft deze nieuwe Golf Plus slechts een facelift. De auto ziet er nu even modern uit als de Golf VI en biedt deels dezelfde nieuwe techniek. Kortom: nieuw en toch vertrouwd.