Volkswagen Golf Plus 1.6 FSI Turijn /6BAK/AIRCO/VELGEN/APK/RIJDTGOED/
€ 2.500,-
Bouwjaar | 11-04-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 216.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-04-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 216.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Avantgarde |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwegracht 16 |
Postcode | 3763 LB |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11772060 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 189 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 421 x 176 x 158 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 637 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Te koop aangeboden! Volkswagen Golf Plus 1.6 FSI Turijn uit 2005..
Deze Volkswagen Golf rijdt en schakelt super fijn.
Auto verkeert in goede conditie.
motorisch en technisch in orde.
Auto ziet er goed uit interieur is schoon. Exterieur ziet er ook goed uit.
2x sleutel aanwezig
Kilometerstand 216.000 km met NAP
Elektrische ramen voor + achter
Airco
6 versnellings
Heeft rondom goede remmen + schijven.
Heeft rondom goede banden (All-Season).
Onderhoudsboekjes aanwezig.
APK gekeurd tot en met 20 MAART 2025.
Kortom een eerlijke Volkswagen Golf zonder gebroken en gebreken..
Auto Avantgarde
Weteringpad 13A
3762 EN SOEST
Tel: 0611772060
E-mail: info@autoavantgarde.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf Plus | Nieuw en toch vertrouwd
Het is geen MPV, maar ook geen gewone Volkswagen Golf. De Golf Plus houdt het midden tussen een gewone personenauto en een familiebusje. En met dat concept is Volkswagen al jaren succesvol. Maar met de komst van de nieuwe Volkswagen Golf, is het nu ook tijd voor een nieuwe Golf Plus. En hier is 'ie dan: de vernieuwde Golf Plus.
Nieuw en toch vertrouwd, zo is de vernieuwde Volkswagen Golf Plus het beste samen te vatten. En dat is precies zoals VW het bedoelde. Het sterke punt van de Golf+ is de ruimte en het vertrouwde gevoel
Plus
- alle voordelen van een Golf
- vlotte en zuinige 1.4 TSI motor
- alle voordelen van een MPV
Min
- sober en fantasieloos interieur
- forse prijs
Conclusie
Nieuw en toch vertrouwd, zo is de vernieuwde Volkswagen Golf Plus het beste samen te vatten. En dat is precies zoals Volkswagen het bedoelde. Het sterke punt van de Golf Plus is dat deze auto de ruimte en veelzijdigheid van een MPV benadert, maar er uitziet als een vertrouwde Golf. Bovendien rijdt de Golf Plus als een gewone Golf. Dat geldt voor het weggedrag, maar ook voor de prestaties en het verbruik.
In tegenstelling tot de geheel nieuwe Golf VI hatchback, betreft deze nieuwe Golf Plus slechts een facelift. De auto ziet er nu even modern uit als de Golf VI en biedt deels dezelfde nieuwe techniek. Kortom: nieuw en toch vertrouwd.