Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI 245pk | Panorama | 6.930km | Head-Up | IQ-Light | ACC | 19 | Stoel/Stuurverwarming |
€ 39.950,-
Bouwjaar | 26-09-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 6.930 km |
Deuren | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI 245pk | Panorama | 6.930km | Head-Up | IQ-Light | ACC | 19 | Stoel/Stuurverwarming |
€ 39.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-09-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 6.930 km |
Deuren | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage van der Klij VOF |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Aaldor 3 |
Postcode | 4191 PC |
Plaats | Geldermalsen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)345 - 570347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragevanderklij.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Aantal cilinders: 4
Ledig gewicht: 1.354 kg
GVW: 1.354 kg
Topsnelheid: 250 km/u
Interieur: Zwart, Stof
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Heeft deze auto uw interesse gewekt? U bent van harte welkom voor een bezichtiging en een proefrit! Inruil van uw huidige auto behoort bij ons tot de mogelijkheden. Daarnaast bieden wij ook financieringsmogelijkheden aan. Mocht u vragen hebben, neem gerust contact op met een van onze adviseurs!
= Bedrijfsinformatie =
Alle moeite is genomen om de informatie van de auto zo accuraat mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter niet uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie maar controleer ze zelf ook nog een keer bij aankoop de zaken die voor uw de beslissing kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf | 50 jaar jong
De Volkswagen Golf bestaat 50 jaar. Het model heeft in die periode een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Zo is de Golf de meest verkochte en meest geziene auto op de Nederlandse wegen. Volkswagen zou daarom op zijn lauweren kunnen rusten. In plaats daarvan steekt het de huidige, achtste generatie, in het nieuw. Immers, om succesvol te kunnen blijven is het belangrijk om met de tijd mee te gaan.
De Volkswagen Golf voor modeljaar 2024 biedt ook in de basisvorm een moderne en rijke uitrusting. De 1.5 eTSI presteert voldoende en is zuinig. Goede rijeigenschappen.
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Vernieuwd en toch vertrouwd
- Zuinige, stille 1.5 eTSI motor
Min
- Matige ruimte achterin
- gevoel in rempedaal niet altijd hetzelfde
- stevige prijs
Conclusie
De huidige Golf verscheen in 2019 op de markt. Dat betekent dat de "Golf 8" zijn vijfde verjaardag viert en dat betekent tijd voor een verjongingskuur. Omdat de Golf een auto voor het grote publiek is, is vooral werk gemaakt van de gewone uitvoeringen. Alle versies hebben een scherper gelijnde neus met moderne verlichting. De uitrusting is rijker en moderner geworden en staat daarmee op het niveau van meer recent geïntroduceerde modellen van andere merken.
Een 1.5 liter viercilinder benzinemotor is voortaan standaard. De meest gekozen variant daarvan is de mild hybrid en die is dankzij een slimmere manier van energie terugwinnen nog zuiniger geworden. De prestaties van de 116 pk sterke versie zijn precies voldoende. Het weggedrag van de Golf is precies zoals het hoort: veilig, comfortabel en indien gewenst zelfs sportief.
Kortom: de Golf gaat met de tijd mee, maar blijft desondanks een heel gewone auto voor heel gewone mensen. Net als de voorgaande 50 jaar.