Volkswagen Golf Cabriolet 1.4TSI 160Pk DSG XENON/DYNAUDIO/CAMERA/NAVI/SPORTSTOELEN/PDC V+A/LMV
€ 12.950,-
Bouwjaar | 24-04-2015 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.673 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Volkswagen Golf Cabriolet 1.4TSI 160Pk DSG XENON/DYNAUDIO/CAMERA/NAVI/SPORTSTOELEN/PDC V+A/LMV
€ 12.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-04-2015 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.673 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Roest bv |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parallelweg 1 |
Postcode | 4209 AA |
Plaats | Schelluinen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)184 - 601233 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoroest.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2011 - mei 2015
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 435 x 178 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Laadvermogen: 537 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
€ 13.900,- is de all-in prijs (BOVAG-garantie, onderhoudsbeurt, aflevercheck, nieuwe apk, poetsbeurt).
Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Volkswagen staat voor innovatieve techniek en hoogstaande kwaliteit. Het zijn eigenschappen die u in alle modellen kunt terugzien. Ook deze Golf Cabriolet is op en top een Volkswagen. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf Cabriolet in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Goeie looks? Jazeker! Maar de sportstoelen zorgen ook voor een goed gesteunde en comfortabele zit. Het elektrische cabriodak opent snel en soepel. Zo geniet u maximaal van elke kilometer die u open rijdt. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Soms wil je goed geluid kunnen voelen! Het high performance audiosysteem bedient u op uw wenken. Er is geen bestemming die het aanwezige navigatiesysteem niet kent. Dat rijdt lekker! Nooit meer te warm of te koud. De electronic climate control zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Veiligheid en gemak zijn er in alle opzichten. Neem bijvoorbeeld de audiobediening op het stuur. De parkeersensoren registreren alles. Ook dat ene paaltje dat net buiten uw gezichtsveld valt. Ook cruise control, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer zijn aan boord.
In de Volkswagen Golf Cabriolet heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Wegrijden op een helling is kinderspel met hill hold control. Deze functie houdt de handrem automatisch vast op een steile ondergrond.
Ervaar de ultieme vrijheid en maak een proefrit. Bel nu voor een afspraak!
= Bedrijfsinformatie =
Let op! Uiteraard doen wij ons uiterste best om alle advertenties met d
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf | 50 jaar jong
De Volkswagen Golf bestaat 50 jaar. Het model heeft in die periode een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Zo is de Golf de meest verkochte en meest geziene auto op de Nederlandse wegen. Volkswagen zou daarom op zijn lauweren kunnen rusten. In plaats daarvan steekt het de huidige, achtste generatie, in het nieuw. Immers, om succesvol te kunnen blijven is het belangrijk om met de tijd mee te gaan.
De Volkswagen Golf voor modeljaar 2024 biedt ook in de basisvorm een moderne en rijke uitrusting. De 1.5 eTSI presteert voldoende en is zuinig. Goede rijeigenschappen.
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Vernieuwd en toch vertrouwd
- Zuinige, stille 1.5 eTSI motor
Min
- Matige ruimte achterin
- gevoel in rempedaal niet altijd hetzelfde
- stevige prijs
Conclusie
De huidige Golf verscheen in 2019 op de markt. Dat betekent dat de "Golf 8" zijn vijfde verjaardag viert en dat betekent tijd voor een verjongingskuur. Omdat de Golf een auto voor het grote publiek is, is vooral werk gemaakt van de gewone uitvoeringen. Alle versies hebben een scherper gelijnde neus met moderne verlichting. De uitrusting is rijker en moderner geworden en staat daarmee op het niveau van meer recent geïntroduceerde modellen van andere merken.
Een 1.5 liter viercilinder benzinemotor is voortaan standaard. De meest gekozen variant daarvan is de mild hybrid en die is dankzij een slimmere manier van energie terugwinnen nog zuiniger geworden. De prestaties van de 116 pk sterke versie zijn precies voldoende. Het weggedrag van de Golf is precies zoals het hoort: veilig, comfortabel en indien gewenst zelfs sportief.
Kortom: de Golf gaat met de tijd mee, maar blijft desondanks een heel gewone auto voor heel gewone mensen. Net als de voorgaande 50 jaar.