Volkswagen Golf Cabriolet 1.4 TSI 161 PK Automaat / NL Auto

€ 16.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-01-2015
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 126.901 km
Deuren 2
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Volkswagen Golf Cabriolet 1.4 TSI 161 PK Automaat / NL Auto


€ 16.950,-

Algemeen

Bouwjaar 19-01-2015
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 126.901 km
Deuren 2
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Gorkum B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Linge 45
Postcode 8253 PJ
Plaats Dronten
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)321 - 380381 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dvangorkum.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2011 - mei 2015
Modelcode: VI, 5K

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 216 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 435 x 178 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Laadvermogen: 537 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Wij nodigen u van harte uit om deze auto in onze showroom aan De Linge 45 in Dronten te komen bezichtigen. Aangezien onze voorraad regelmatig wisselt, raden wij u aan om alvorens uw bezoek contact met ons op te nemen omtrent de beschikbaarheid van de auto.

Autobedrijf van Gorkum is een BOVAG onafhankelijk autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Meer dan 800 klanten beoordelen ons met een 9.3 en 98% beveelt ons aan. Wij bieden dealer kwaliteit geselecteerde occasions aan tegen vaste netto meeneemprijzen (wij rekenen geen rijklaarmaakkosten). Uiteraard kunt u aanvullend kiezen voor één van onze aflever- en BOVAG-garantiepakketten (incl. APK en/of onderhoudsbeurt). Meer informatie over onze garantiepakketten vindt u op onze website WWW.ADVG.NL.

De meeste occasions hebben een aantoonbare onderhoudshistorie en zijn voorzien van een Nationale Auto Pas (NAP). In veel gevallen zijn onze occasions dealer onderhouden. Bij binnenkomst krijgen al onze auto's zowel een optische als een technische inspectie. Zo kunt u niet onverwachts voor verrassingen komen te staan. Inruil, financiering of lease is uiteraard mogelijk en de auto's worden bij ons op locatie te naam gesteld.

Heeft u vragen over een van onze occasions of wilt u meer informatie? Neem dan gerust contact met ons op via telefoonnummer 0321-380381 of kijk op WWW.ADVG.NL.

Tevens kunt u ons bereiken via WhatsApp op 06 - 2627 1012 voor extra (detail) foto's en video's van de auto waar uw interesse naar uit gaat. Ook kunt u via de WhatsApp foto's sturen van uw huidige auto voor een juiste inruilindicatie. Wij helpen u graag verder!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie