Volkswagen Golf 8 1.4 Hybrid/GTE Style/Plug in Hybrid/Carpaly/Automaat DSG

€ 30.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-11-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 15.114 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 8 1.4 Hybrid/GTE Style/Plug in Hybrid/Carpaly/Automaat DSG


€ 30.999,-

Algemeen

Bouwjaar 17-11-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 15.114 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Zun B.V.
Contactpersoon N. khan
Adres DE Steiger 94
Postcode 1351 AH
Plaats Almere
Provincie Flevoland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 18869991 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autozun.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Vermogen: 180 kW (245 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 62 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 220 km/u
Accu: 13 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.527 kg
Laadvermogen: 513 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 38 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,9 l/100km (1 op 111,1)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,645161290323 kWh/100km

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal

Basis
Merk & Model
Volkswagen Golf
Uitvoering
1.5 ETSI Style 150pk
KM stand
6.982 km
Brandstof
Hybride Elektrisch/Benzine
Bouwjaar
2022
Carrosserie
Hatchback
Transmissie
Handgeschakeld
Aantal deuren
5
Aantal stoelen
5
Kleur
Overige kleuren

Motor
Motorinhoud
1.5 liter

Milieu

Opties
Alle opties zijn verstrekt door de verkoper.
ABS
Adaptive Cruise Control
Airbags
Airconditioning
Alarm
Centrale vergrendeling
Climate control
Cruise Control
Electronic Stability Program (ESP)
Elektrische buitenspiegels
Elektrische ramen
Elektrische stoelverstelling
Lichtmetalen velgen
Mistlampen
Navigatiesysteem
Parkeersensor
Radio
Start-stop-systeem
Startonderbreker
Traction-control
Ve rmoeidheidsdetectie
Verwarmde buitenspiegels
Beschrijving

Volkswagen Golf 1.5 ETSI Style 150pk

Algemene gegevens

Tellerstand: 6.982 km
Carrosserievorm: Hatchback (5-drs)
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en benzine)
Bouwjaar: 2022
Nieuw: Ja
Transmissie: Handgeschakeld
Interieurkleur: Donker Blauw
Bekleding: Stof

Technische gegevens

Motorinhoud: 1.498 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen brandstofmotor: 96 kW (131 PK)
Topsnelheid: 214 km/u
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Wielbasis: 262 cm
Ledig gewicht: 1.206 kg
Energielabel: B

Functionaliteit

Aantal zitplaatsen: 5

Financiële gegevens

Motorrijtuigenbelasting: geen
BTW/Marge: Marge (Bedrijven kunnen geen BTW terugvorderen van de belasting)

Exterieur
Achterspoiler
Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
Bumpers in carrosseriekleur
Centrale deurvergrendeling
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Chroom delen exterieur
Dimlichten automatisch
File assistent
Getint glas
LED achterlichten
LED dagrijverlichting
LED koplampen
Lichtmetalen velgen
Lichtmetalen velgen 17"
Mistlampen voor
mistlampen voor
Parkeersensor achter
Parkeersensor voor

Infotainment
Android auto
Apple carplay
Audio installatie
Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
Bluetooth telefoonvoorbereiding
Multimedia-voorbereiding
Multimedia systeem
Navigatie
Radio
Stuurwiel multifunctioneel

Interieur
12Volt aan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie