Volkswagen Golf 7,5 GTD DSG/PANO/VIRTUAL/KEYLESS/19 INCH/CAMERA
€ 21.850,-
Bouwjaar | 08-03-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.689 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-03-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.689 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelsonderneming Bakker |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoofdweg 69 |
Postcode | 1175 KM |
Plaats | Lijnden |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15500607 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.watermanautomotive.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/35 R19
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 228 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.338 kg
Laadvermogen: 592 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 363 - € 385 per kwartaal
VOLKSWAGEN GOLF 7,5 2.0TDI GTD DSG 2017.
BOMVOL OPTIES!!
AUTOMAAT,GLAZEN SCHUIFKANTEL PANORAMADAK,SPECIAAL INTERIEUR,KEYLESS ENTRY/START,GROTE NAVI SCHERM,ACHTERUITRIJ CAMERA,UITKLAPBARE TREKHAAK,19 INCH ORIGINELE SANTIAGO VELGEN,LANE-ASSIST,ENZ ENZ ENZ.
ALLE BOEKJES,SLEUTELS,NAP UITDRAAI EN DERGELIJKEN AANWEZIG.
DE AUTO VERKEERD VAN BINNEN EN BUITEN IN PERFECTE STAAT. (OOK EEN SCHADEVRIJ VERLEDEN)
SCHERPE INTERNET MEENEEM PRIJS: 21.850 EURO.
FINANCIERING MOGELIJK,BEL VOOR DE MOGELIJKHEDEN.
WIJ REKENEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN.
GARANTIE EN BEPERKTE INRUIL IS EVENTUEEL MOGELIJK.
DE VERMELDE VERKOOP PRIJZEN OP ONZE INTERNET ADVERTENTIES ZIJN NETTO MEENEEM PRIJZEN ZONDER GARANTIE.
TEGEN MEERPRIJS IS HET EVENTUEEL MOGELIJK OM 2 TOT 6 MAANDEN GARANTIE OF EEN AFLEVER-ONDERHOUDSBEURT MET NIEUWE APK AF TE NEMEN.
VOOR MEER INFO KUNT U ALTIJD EVEN CONTACT MET ONS OPNEMEN, MAIL KUNNEN WIJ HELAAS NIET ALTIJD OP KORTE TERMIJN BEANTWOORDEN.
WIJ ZIJN EEN KLEIN RDW ERKEND BEDRIJF DAT IS GESPECIALISEERD IN DE IN-EN VERKOOP VAN JONG GEBRUIKTE,KWALITATIEF HOOGWAARDIGE AUTO,S MET EEN CORRECTE KILOMETERSTAND EN EEN VOLLEDIGE ONDERHOUDSHISTORIE.
AL ONZE AUTO,S WORDEN VOLLEDIG GECONTROLEERD EN HEBBEN EEN VLOEISTOF CONTROLE GEHAD ZODAT U VEILIG DE WEG OP KUNT.
WIJ ZIJN OP AFSPRAAK GEOPEND EN VRAGEN U VRIENDELIJK EVEN CONTACT MET ONS OP TE NEMEN VOORDAT U VERTREKT ZODAT U NIET VOOR EEN GESLOTEN DEUR KOMT TE STAAN.
DISCLAIMER.
ONZE ADVERTENTIES ZIJN MET DE GROOTST MOGELIJKE ZORG SAMENGESTELD.
HELAAS KUNNEN ER GEEN RECHTEN WORDEN ONTLEEND AAN FOUTIEVE INVOER VAN ACCESSIORES,OPTIES,PRIJZEN OF DRUK EN ZETFOUTEN.
VERTROUW DAAROM NIET ALLEEN OP DEZE INFORMATIE,MAAR CONTROLLEER BIJ AANKOOP DE ZAKEN DIE UW BESLISSING ZOUDEN KUNNEN BEINVLOEDEN.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.