Volkswagen Golf 2.8 V6 4Motion, 1 Familie, NAP, Dakje, Leder
€ 8.499,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 10-01-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.595 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.792 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-01-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.595 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.792 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Agera Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Cavaleriestraat 126 |
Postcode | 6135 JM |
Plaats | Sittard |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83100992 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.agera-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
"Monsters aren't born. They are made."
Volkswagen Golf 2.8 V6 4Motion, 1 Familie, NAP, Dakje, Leder
- Kenteken: 21-HX-BT
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 06-05-2025
- Tellerstand: 190595 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2002
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 2792 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: BDE
- Vermogen: 150 kW / 204pk
- Ledig gewicht: 1382 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 11 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Pakket: Plus pakket
- Afst. bed. voor centr. deurvergr.
- Alarmsysteem
- Boordcomputer
Pakket: Winter pakket
- Koplampreiniging
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Voorstoelen verwarmd
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Achterruitwisser
- Afst. bed. voor centr. deurvergr.
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Dakrails
- Elektrisch glazen schuif-/kanteldak
- Elektrisch schuif-/kanteldak
- Getint warmtewerend glas
- Glazen schuifdak
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen
- Sperdifferentieel
- Sportvelgen
- Xenon koplampen
- Xenon koplampen met reiniging
Infotainment
- Radio CD speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen voor
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Toerenteller
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Elektronische remkrachtverdeling
Bijzonderheden:
Wie een gebruikte Volkswagen Golf zoekt, heeft momenteel de keus uit ruim 7.000 exemplaren, alleen al binnen Nederland!
Zoekt u een Volkswagen Golf met 6 cilinders, blijven er opeens nog maar 39 over.
Handgeschakeld? 19. Origineel Nederlands geleverd? 3.
Helemaal origineel, altijd in bezit geweest van één en dezelfde familie? 0.
Tot nu! Want hier is 'ie dan. In 2002 nieuw aangeschaft door mijn vader bij Volkswagen dealer Wealer in Heerlen, en in 2005 overgenomen door mijn tante. We kennen deze auto dus al vanaf dag 1!
Nu mijn tante begint aan haar tweede jeugd, mag de Golf V6 dat ook gaan doen. ;-)
Volkswagen liefhebber, grijp uw kans, want dit komt u nooit meer tegen!
Een Nederlands geleverde V6 4-Motion waar altijd rustig mee is gereden die nog helemaal origineel is
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.