Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR AkraPanoDynaudioDCCCamera
n.o.t.k.
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 20-12-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 20.160 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 213 kW (290 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-12-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 20.160 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 213 kW (290 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | W. de Jong Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Timmerfabriekstraat 18 |
Postcode | 2861 GV |
Plaats | Bergambacht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30720993 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wdejongautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 260 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 179 x 144 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.330 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.900 kg
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Voorzien van:
-Matrix led verlichting voor met koplampsproeiers
-3D led verlichting achter met dynamische richtingaanwijzers
-Akrapovic uitlaat
-Adaptief onderstel (DCC)
-19'' Reifnitz velgen (origineel)
-Mat zwarte spiegelkappen
-Elek. Inklap- verstel- en verwarmbare spiegels
-Getinte ramen
-Elek. ramen voor en achter
-Parkeersensoren voor en achter met achteruitrijcamera
-Cruise control
-Lane assist
-Side assist
-Uitparkeer assist
-Groot licht assist
-Vermoeidheid herkenning
-Verkeersbord herkenning
-Front assist
-Keyless Entry & Go
-Alcantara inleg in de deurpanelen
-Alcantara/ Stoffen bekleding
-Lendensteunen in de voorstoelen
-Multifunctioneel stuurwiel in leder en geperforeerd leder bekleed met F1 flippers en afgevlakt met 12 uur markering
-Aluminium sportpedalen
-Ambienteverlichting in het rood
-Discover Pro radio
-Gebarenfunctie
-DAB+
-Navigatie
-Telefoonvoorbereiding
-App connect
-Spraakbediening
-Sport monitor
-2-Zone climate control
-Stoelverwarming
-Cd-speler
-Lederen versnellingspook
-Auto-Hold functie
-Middenarmsteun voor verstelbaar
-Middenarmsteun achter met bekerhouder
-Isofix achter
-Zij-Airbags achter
-Subwoofer
-Etc.
Deze Golf GTI TCR is afkomstig uit Duitsland en door ons geïmporteerd. De auto is dealer onderhouden en verkeerd in een zeer nette, vrijwel nieuwstaat!
Een overzicht van het uitgevoerde onderhoud kan u vinden in de foto's (op onze website).
Voor aflevering krijgt de Golf nog een kleine beurt volgens fabrieksvoorschriften.
Tegen een meerprijs van €1130,- krijgt u een Autotrust Luxury & Performance Extra garantie van 6 maanden of 15.000Km, hiermee kan u bij elke garage terecht. Deze garantie valt nog uit te breiden naar een garantie van 12 maanden. De kosten hiervan kan u navragen bij ons.
= Bedrijfsinformatie =
Op onze website vindt u een volledige fotoreportage van deze auto met 100+ foto's.
Volg ons op Instagram: @Wdejongautos om als eerste de nieuwe voorraad te zien!
Heeft u interesse in deze auto en wilt u hem komen bekijken? Neem dan vooraf contact met ons op via de mail of bel ons even, zodat wij de auto voor u klaar kunnen zetten.
Wij zijn van maandag t/m zaterdag op afspraak geopend. Neem daarom
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.