Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance Virt Cockpit|LED|19Inch

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-11-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 62.708 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance Virt Cockpit|LED|19Inch


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 07-11-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 62.708 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam JP Autobedrijf
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Veldoven 1111
Postcode 6826 TS
Plaats Arnhem
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 2024052 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jpautobedrijf.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/35 R19
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 248 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.920 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 720 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden

Beschikbare afleverpakketten:
- Basis service pakket (inbegrepen): Gratis tenaamstelling, Minimaal 3 maanden APK, Wettelijke garantie, Inspectie volgens dealer voorschriften.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (12 maanden garantie)
- JP Afleverpakket (€ 695 meerprijs): Dit afleverpakket omvat, 6 Maanden garantie, minimaal 1 Jaar APK Keuring, Halve tank brandstof, Onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema, Poetsen/Reinigen in en exterieur en uiteraard strenge algemene controle volgens dealer voorschriften.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis service pakket"): Huisgarantie
- Bovag Garantie pakket (€ 995 meerprijs): Dit afleverpakket omvat, 12 Maanden BOVAG Garantie, Nieuwe APK, een Volle tank Brandstof, onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema, poetsen/reinigen in - en exterieur, tenaamstellen.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis service pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Volkswagen-rijders waarderen hun merk om de degelijkheid van de techniek en de uitmuntende rijkwaliteiten. Een Volkswagen is bovendien comfortabel en ruim, omdat hij altijd is ontworpen met de inzittenden als uitgangspunt. Een Golf zoals deze bijvoorbeeld, biedt ruim comfort voor vijf inzittenden. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. Een viercilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Volkswagen Golf voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. De sportstoelen houden u en uw bijrijder goed op z'n plek tijdens het accelereren en bij het nemen van scherpe bochten. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.

Het digitale dashboard stelt u in staat uw cockpitinterface te personaliseren. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Mocht zich een probleem voordoen, dan krijgt u v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie