Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance PANO/CARPLAY/NAVI/STOELVERW/BLINDSPOT/LANE ASSIST/PDC/LMV 18''
€ 22.750,-
Bouwjaar | 02-06-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.479 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance PANO/CARPLAY/NAVI/STOELVERW/BLINDSPOT/LANE ASSIST/PDC/LMV 18''
€ 22.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-06-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.479 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Roest bv |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parallelweg 1 |
Postcode | 4209 AA |
Plaats | Schelluinen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)184 - 601233 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoroest.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2012 - mrt. 2017
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 248 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.308 kg
Laadvermogen: 572 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
De all-in BOVAG prijs is €23.700,- (BOVAG-garantie, onderhoudsbeurt, aflevercheck, nieuwe apk, poetsbeurt)
Deze Volkswagen Golf heeft al het een en ander van de Nederlandse wegen gezien, maar toont zich verrassend jong voor z'n leeftijd. Dat krijg je met een uitstekende staat van dienst in onderhoud en de juiste verzorging. Topauto! Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals bijvoorbeeld deze dealeronderhouden Golf. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Voorin is het 's winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. De sportstoelen geven het interieur van deze Golf een super strakke en sportieve uitstraling. Het interieur baadt in een zee van licht met het elektrische bediende glazen panoramadak. In deze Volkswagen profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audio-installatiesysteem en het full map navigatiesysteem. De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing registreren wat er gebeurt in de dode hoeken en achter u. U krijgt meteen een waarschuwing als u een achterligger over het hoofd ziet. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. Deze Volkswagen is voorzien van regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Deze Volk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf | 50 jaar jong
De Volkswagen Golf bestaat 50 jaar. Het model heeft in die periode een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Zo is de Golf de meest verkochte en meest geziene auto op de Nederlandse wegen. Volkswagen zou daarom op zijn lauweren kunnen rusten. In plaats daarvan steekt het de huidige, achtste generatie, in het nieuw. Immers, om succesvol te kunnen blijven is het belangrijk om met de tijd mee te gaan.
De Volkswagen Golf voor modeljaar 2024 biedt ook in de basisvorm een moderne en rijke uitrusting. De 1.5 eTSI presteert voldoende en is zuinig. Goede rijeigenschappen.
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Vernieuwd en toch vertrouwd
- Zuinige, stille 1.5 eTSI motor
Min
- Matige ruimte achterin
- gevoel in rempedaal niet altijd hetzelfde
- stevige prijs
Conclusie
De huidige Golf verscheen in 2019 op de markt. Dat betekent dat de "Golf 8" zijn vijfde verjaardag viert en dat betekent tijd voor een verjongingskuur. Omdat de Golf een auto voor het grote publiek is, is vooral werk gemaakt van de gewone uitvoeringen. Alle versies hebben een scherper gelijnde neus met moderne verlichting. De uitrusting is rijker en moderner geworden en staat daarmee op het niveau van meer recent geïntroduceerde modellen van andere merken.
Een 1.5 liter viercilinder benzinemotor is voortaan standaard. De meest gekozen variant daarvan is de mild hybrid en die is dankzij een slimmere manier van energie terugwinnen nog zuiniger geworden. De prestaties van de 116 pk sterke versie zijn precies voldoende. Het weggedrag van de Golf is precies zoals het hoort: veilig, comfortabel en indien gewenst zelfs sportief.
Kortom: de Golf gaat met de tijd mee, maar blijft desondanks een heel gewone auto voor heel gewone mensen. Net als de voorgaande 50 jaar.