Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance 2016 DSG / Full / Netjes
€ 14.750,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 23-05-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.285 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-05-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.285 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoContinent |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 17 |
Postcode | 3762 EP |
Plaats | Soest |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42418744 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocontinent.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 248 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.324 kg
Laadvermogen: 556 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Hierbij wordt aangeboden:
Zeer nette Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance 230 PK.
Auto start goed en rijdt heerlijk.
Automaatbak schakelt goed.
Auto is deels onderhouden en 2 sleutels aanwezig.
Eventueel met nieuwe APK.
De auto verkeert in zeer nette staat, km-stand is niet terug te zien aan de auto.
Bijna elke optie is aangevinkt, volle uitvoering.
Auto beschikt over:
- Onderhoudshistorie
- Twee sleutels
- Panoramadak
- Keyless GO en Entry
- Adaptieve Cruise Control
- Trekhaak
- Dodehoeksensor
- Lane assist
- Achteruitrij camera
- Sfeerverlichting
- Dynaudio geluidsysteem
- Elektrische stoelen
- Elektrische inklapbare spiegels
- Flippers
- Verschillende rij modi
- Stoelverwarming
- Start stop systeem
- Elektrische stoelen
- Etc etc..
Alle inruil is mogelijk.
Wij zijn tijdelijk gevestigd in Soest, Nijverheidsweg 17.
Bij serieuze interesse is een bezichtiging en proefrit mogelijk.
Voertuigen kunnen op locatie tenaamgesteld worden met het genot van een bak koffie.
Geen afleverkosten of dergelijke.
Graag van te voren bellen en/of appen om teleurstelling te voorkomen. Wij zijn bereikbaar van 07:00 tot 23:00.
AutoContinent
----------------------------
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.