Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI PANO|HEADUP|IQ LIGHT|HK|DCC|ACC VOL
n.o.t.k.
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.524 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.524 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carlo Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dukdalfweg 22 |
Postcode | 1332 BM |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55685258 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carloautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Carlo Automotive biedt aan:
In zeer nette staat verkerende Volkswagen Golf - 2.0 TSI GTI met een overcompleet volle optielijst. Aanvankelijk Duits geleverd, volledig Volkswagen dealer onderhouden en van bouwjaar 2021.
Uiteraard zijn beide sleutels, alle boordliteratuur een volledig sluitende onderhoudshistorie en een RDW voertuigrapport allemaal aanwezig bij deze knappe GTI. Voorgaand onderhoud is volledig en uitsluitend uitgevoerd door de officiële Volkswagen dealer. Laatste beurt (2024), is voorafgaande binnenkomst onlangs uitgevoerd d.d. 03 januari 2024 bij de stand van 52.055 KM door Volkswagen dealer 'Broekhuis' te Haarlem.
Dankzij de zorgvuldige omgang van de voorgaande eigenaren en het periodieke en adequate onderhoud van de Volkswagen dealer, verkeert het voertuig zowel optisch als technisch in zeer goede staat!
Prijs: €35.550,-
INRUIL MOGELIJK
Carlo Automotive
Dukdalfweg 22
1332 BM Almere
TEL. 0655685258
WWW.CARLOAUTOMOTIVE.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.