Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Clubsport / 93dkm / Prachtige staat /
€ 25.950,-
Bouwjaar | 17-10-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.484 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 195 kW (266 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-10-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.484 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 195 kW (266 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Bij Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtstrjitte 2 |
Postcode | 9269 PT |
Plaats | Feanwalden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38105809 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanderbijautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2012 - 2017
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.318 kg
Laadvermogen: 562 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 160 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,6 mg/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Schitterende Volkswagen Golf GTI Clubsport van 2016 met slechts 93.484km. Nieuw geleverd in Duitsland en in 2017 naar Nederland gekomen. Afgelopen 1,5 jaar is de auto privé door ons bereden als 3de Nederlandse eigenaar. We kunnen dan ook vermelden dat deze GTI Clubsport een heerlijke Hot Hatch is. De rijeigenschappen zijn heerlijk sportief en als 5 deurs Golf ook nog gewoon praktisch en comfortabel wanneer nodig. Als Clubsport uitvoering echter ook zeker speciaal met de aangepaste bumpers, grotere achterspoiler, dikkere uitlaten en bekende 'Clubsport' striping. Het interieur beschikt over prachtige sportstoelen met alcantara, een alcantara stuurwiel en details als een rood lijntje in de gordels. Een sperdifferentieel zorgt voor die sportieve beleving samen met de sterke 2.0 TSI motor, dit is de motor uit de Golf R en Audi S3 (onder de kenners bekend als ea888). Dit exemplaar is aangepast door JD-Engineering met als resultaat zo'n 360pk, ook is de DSG aangepast (beide stage 1) waardoor deze Golf geweldig rijdt. Even belangrijk is dat dit een eerlijk schadevrij exemplaar is met een heldere achtergrond. Voorzien van full map navigatie met Apple Carplay / Android Auto, Led lampen voor en achter, automatische airco, cruise controle, achteruitrijcamera, enz. Afgelopen 1,5 jaar en ruim 10.000km enorm van genoten en nu klaar voor de volgende liefhebber.
Aanwezig bij het voertuig:
- Originele boardmap
- Instructieboekjes
- Onderhoudsboekje / historie
- NAP teller rapport
- 2 Sleutels
Bij interesse in deze Golf GTI Clubsport neemt u contact op met Jan Bastiaan van der Bij, tel.: 06-53168305.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf | 50 jaar jong
De Volkswagen Golf bestaat 50 jaar. Het model heeft in die periode een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Zo is de Golf de meest verkochte en meest geziene auto op de Nederlandse wegen. Volkswagen zou daarom op zijn lauweren kunnen rusten. In plaats daarvan steekt het de huidige, achtste generatie, in het nieuw. Immers, om succesvol te kunnen blijven is het belangrijk om met de tijd mee te gaan.
De Volkswagen Golf voor modeljaar 2024 biedt ook in de basisvorm een moderne en rijke uitrusting. De 1.5 eTSI presteert voldoende en is zuinig. Goede rijeigenschappen.
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Vernieuwd en toch vertrouwd
- Zuinige, stille 1.5 eTSI motor
Min
- Matige ruimte achterin
- gevoel in rempedaal niet altijd hetzelfde
- stevige prijs
Conclusie
De huidige Golf verscheen in 2019 op de markt. Dat betekent dat de "Golf 8" zijn vijfde verjaardag viert en dat betekent tijd voor een verjongingskuur. Omdat de Golf een auto voor het grote publiek is, is vooral werk gemaakt van de gewone uitvoeringen. Alle versies hebben een scherper gelijnde neus met moderne verlichting. De uitrusting is rijker en moderner geworden en staat daarmee op het niveau van meer recent geïntroduceerde modellen van andere merken.
Een 1.5 liter viercilinder benzinemotor is voortaan standaard. De meest gekozen variant daarvan is de mild hybrid en die is dankzij een slimmere manier van energie terugwinnen nog zuiniger geworden. De prestaties van de 116 pk sterke versie zijn precies voldoende. Het weggedrag van de Golf is precies zoals het hoort: veilig, comfortabel en indien gewenst zelfs sportief.
Kortom: de Golf gaat met de tijd mee, maar blijft desondanks een heel gewone auto voor heel gewone mensen. Net als de voorgaande 50 jaar.