Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Automaat Stage 2/Pops&Bangs/Downpipe.
€ 21.950,-
Bouwjaar | 22-09-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.769 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 252 kW (343 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-09-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.769 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 252 kW (343 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Beijer Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langeweg 5J |
Postcode | 3261 LJ |
Plaats | Oud-Beijerland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)186 - 219014 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.beijerauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2012 - jan. 2015
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 244 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.292 kg
Laadvermogen: 588 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Dit betreft een Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Automaat met 342 pk en origineel 105.769 km gereden.
Deze auto is stage 2 getuned (bij TVS engineering) naar 342 pk (certificaat aanwezig).
Verder heeft deze Volkswagen een straight downpipe met pops & bangs (originele uitlaat met katalysator aanwezig).
De onderhoudshistorie is aanwezig en de laatste beurt is uitgevoerd bij 103.433 km.
Verder is deze auto voorzien van een distributieketting en staat op 4 goede banden.
Daarnaast is de APK geldig tot 22-09-2025.
= Bedrijfsinformatie =
Bezichtiging en/of eventuele proefrit alleen mogelijk op afspraak!
Wij ruilen uw huidige auto graag in. Indien gewenst ontvangt u een verzekeringsofferte en/of financieringsvoorstel op maat.
Om uw "nieuwe" auto in een goede staat aan u te leveren berekenen wij € 225,- afleverkosten. Wat betekent dit voor u? - minimaal 8 maanden APK keuring - complete poetsbeurt in- en exterieur- vloeistofcontrole - tellerrapport (NAP) - kenteken tenaamstelling - officiële RDW vrijwaring.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf | 50 jaar jong
De Volkswagen Golf bestaat 50 jaar. Het model heeft in die periode een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Zo is de Golf de meest verkochte en meest geziene auto op de Nederlandse wegen. Volkswagen zou daarom op zijn lauweren kunnen rusten. In plaats daarvan steekt het de huidige, achtste generatie, in het nieuw. Immers, om succesvol te kunnen blijven is het belangrijk om met de tijd mee te gaan.
De Volkswagen Golf voor modeljaar 2024 biedt ook in de basisvorm een moderne en rijke uitrusting. De 1.5 eTSI presteert voldoende en is zuinig. Goede rijeigenschappen.
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Vernieuwd en toch vertrouwd
- Zuinige, stille 1.5 eTSI motor
Min
- Matige ruimte achterin
- gevoel in rempedaal niet altijd hetzelfde
- stevige prijs
Conclusie
De huidige Golf verscheen in 2019 op de markt. Dat betekent dat de "Golf 8" zijn vijfde verjaardag viert en dat betekent tijd voor een verjongingskuur. Omdat de Golf een auto voor het grote publiek is, is vooral werk gemaakt van de gewone uitvoeringen. Alle versies hebben een scherper gelijnde neus met moderne verlichting. De uitrusting is rijker en moderner geworden en staat daarmee op het niveau van meer recent geïntroduceerde modellen van andere merken.
Een 1.5 liter viercilinder benzinemotor is voortaan standaard. De meest gekozen variant daarvan is de mild hybrid en die is dankzij een slimmere manier van energie terugwinnen nog zuiniger geworden. De prestaties van de 116 pk sterke versie zijn precies voldoende. Het weggedrag van de Golf is precies zoals het hoort: veilig, comfortabel en indien gewenst zelfs sportief.
Kortom: de Golf gaat met de tijd mee, maar blijft desondanks een heel gewone auto voor heel gewone mensen. Net als de voorgaande 50 jaar.