Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion R|Pano|Akrapovic|Dynaudio|Keyless|Carplay|Virtual
€ 37.450,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 31-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 56.126 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 56.126 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Vossen Exclusive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kraaivenstraat 30A |
Postcode | 5048 AB |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52662322 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanvossenexclusive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 144 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.425 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.020 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BOVAG Garantie: Bovag garantie meerprijs: €656,- tot 1500ccm €867,- tot 2000ccm €1235,- vanaf 2001ccm Je krijgt bij ons BOVAG GARANTIE pakket Europa dekking zonder kilometerbeperking. Met onze BOVAG pakket, kan je voor eventuele reparaties naar de dealers van VW, Audi, Mercedes etc. Vraag ons team naar de voorwaarden.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Volkswagen Golf. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. Deze auto beschikt over meer dan genoeg motorvermogen. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. De sportstoelen geven het interieur een super strakke look. Natuurlijk behoren 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Altijd de benodigde functies in beeld? Het digitale dashboard zorgt ervoor. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. In deze auto kunt u de belangrijkste functies bedienen met uw stem. Zo'n lekkere jonge auto heeft natuurlijk leuke extra's, zoals remote services. Met een speciale app maakt u overal verbinding met de auto. Zo kunt u functies activeren en controleren. Formidabele geluidskwaliteit en een compleet spectrum van klank wordt geleverd door het high performance audiosysteem. Ook navigatiesysteem met harde schijf, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, parkeersensoren achter, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel zijn aan boord.
De Volkswagen Golf is uw trouwe partner onderweg, want hij houdt continu voor u de situatie op en om de weg in de gaten. Volautomatische veiligheidssystemen kunnen daarbij ingrijpen om u voor gevaarlijke situaties te behoeden. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden; de verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Deze Volkswagen Golf is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te over
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.