Volkswagen Golf 2.0 TSI 4Motion R Parelmoer wit Pano Dynaudio Leder Virtual Acc 19inch
€ 31.450,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 20-07-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 228 kW (311 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-07-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 228 kW (311 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | K&S Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Hil 26-B |
Postcode | 4762 AG |
Plaats | Zevenbergen |
Provincie | |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30660776 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ks-trading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.427 kg
Laadvermogen: 593 kg
GVW: 2.020 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 163 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Volkswagen Golf. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De viercilinder motor en de automatische transmissie maken het rijden met deze auto tot een waar feest. Fijn hoor, zo'n elektrisch bediend glazen panorama dak. Voeg daaraan toe: het lederen interieur en u ziet hier een heel mooi uitgevoerde auto. Op koude dagen voelt u zich snel behaaglijk op de verwarmbare stoelen. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, extra getint glas, led-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, led-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Deze Volkswagen is voorzien van knoppen op het stuur om het navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem te bedienen. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Aan boord van deze Volkswagen Golf is een achteropkomend verkeer waarschuwing voor extra veiligheid. De automatische ruitenwissers schakelen zichzelf automatisch in en uit en houden de voorruit schoon. Hoeveel ruimte u nog heeft bij het insteken? De parkeersensoren laten het weten! Da's gemakkelijk! Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Ook is de Volkswagen uitgerust met: lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Accident avoidance system is een pre crash systeem. Het systeem helpt u om een dreigende aanrijding te voorkomen. Op lange ritten voorkomt de vermoeidheidsassistent dat uw concentratie afneemt. Wanneer u per ongeluk over de wegmarkering rijdt, geeft lane assist een waarschuwingssignaal.
Meer weten over deze sportwagen? Onze verkoopadviseur maakt graag een afspraak voor meer informatie of een proefrit!
K&S Trading
De Hil 26
4762 AG Zevenbergen
Email: info@ks-trading.nl
Tel: 0
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.